Phonix Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Hei. I går så tok eg litt velikeholds arbeid på bilen.Olje,filter osv. Så skulde eg skifte tennplugger. På syl 1 og 2 var de som normalt. På syl 3 satt den litt, men på syl 4 fikk eg den kanskje max en halv omdreining ut før det så sei gjekk i stå! Lysten til å ødlegge gjenger i toppen var liten,så skrudden den inn i gjenn. Tenkte eg skulde prøve og få den ut i morga,men sitter med en følelse av at det ikkje kommer til og gå så bra! Da eg skrudde var motoren kald, har tenkt og prøve når motoren er driftsvarm. Men om det ikkje går, så lurte eg på om det er noen som andre som har noen tips, eller vert borti noe av de samme?
Ballder Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Skru den ut pittelitt, også spyler du på med wd-40 og la det stå noen timer.
Phonix Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Jo, skal prøve Er det aliminiums topp på den motoren her? husker ikkje Og om eg nå skulde vere så uheldig og rive gjenger så lurer eg på om noen har prøvd og sette inn løs gjenger? And if, is it hard?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå