Bimmerchris Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Jeg kjøpte en E36 M-tech cab i November. Fikk ikke brukt den spesielt før vinteren kom. På tørre dager tar jeg den med ut,og på bratte fartsdumper og små isklumper så er det ett eller annet som tar nedi. Bilen er org senket.Det er vel 20/20?? Høres ut som og virker som om det er ett stag som ligger midt under bilen fremme. Jeg har ikke hatt mulighet til å jekke den opp og titte under bilen,men dersom det er noe som er lavt plassert så er det sikkert flere som har vært borti det samme??
Danny89 Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 hadde samme problemet med min E46.. der var det beskyttelses plasten til hjulbrønnen som hadde fått et hull.. har 60/40 senking.. der hadde en stor plastik bit løsnet som skrapet nedi.. er vel tvilsomt at det er staget ditt men.. kan jo være..
Dirty Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 sitter vel et slikt kryss på cab.for å stive asv bilen. mulig det har løsnet. men er da ikke være en å få bilen opp i lufta og gå under å sjekke helt hjelpesløs kan du da ikke være hehe
-Anders- Skrevet Mars 8, 2009 Skrevet Mars 8, 2009 Er vel ikke værre enn å lene seg ned å kikke under bilen. Er det noe som stikker ned/henger og slenger, er det mest sannsynlig det som tar i..
Bimmerchris Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Skrevet Mars 8, 2009 Det er ingenting som henger og slenger. Jeg har tittet under uten å løfte den opp,og ser at det sitter ett stag tversover forran på bilen. Det ser heller ikke ut som om dette er løsnet. Jeg merker tydelig at det er en metallisk lyd. Det sitter rimelig lavt,så derfor tenkte jeg at det kunne være dette. Jeg har ikke mulighet til å løfte opp bilen nå,da jeg ikke har jekk osv tilgjengelig,og jeg tar ikke med bilen ut i saltsuppa som er nå om dagen. Har noen andre med senket cab dette problemet?
Bimmerchris Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Fikk endelig jekket opp bilen idag,og ser at det er noen stag ca midt under motoren som er det laveste punktet under bilen. Det er også en nedsenkning ca under passasjersetet som er lavere enn eksos osv. Er det ingen andre med E36cab som har problemer med at dette skraper nedi på bratte fartsdumper,når de skal inn i gårdsplasser som man må kjøre over en nedsenket fortauskant osv? Mistenker kanskje at bilen min er senket mer enn org. m-tech. Jeg får ta av hjula imorgen og ta en titt på dempere og fjører. Noen som kan måle høyden på bilen sin forran? Fra senter på felg og opp til skjermkant.
AlXz Skrevet Mars 20, 2009 Skrevet Mars 20, 2009 Har en senka sedan.., er vel ca 30cm fra hjulsenter til skjermkant. Kan sjekke vognkortet om du ønsker. Slår fort nedi
Bimmerchris Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Jatakk,hadde vært fint om du kunne målt nøyaktig. Har du sjekket hva som slår nedi? Hvor mye er din senket?
Bimmerchris Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Skrevet Mars 20, 2009 Ja,jeg ser at det er stagene og den nedsenkingen under passasjersetet som skraper nedi. Det jeg lurer på er om det er fler som har det problemet,og dersom de fleste ikke skraper,så vurderer jeg å kjøpe fjører som senker 2cm mindre e.l.
Ballder Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 På med større hjul. Du kan jo kjøre rundt med små hjul for alt hva vi vet. Jeg kjørte med modifiserte senkefjører på min cab i 5 år (325) uten og subbe noen plass langs vanlige veier. Kjørte på 235/35-19 Skjermbuene dekket da nesten halve dekkhøyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå