Danny89 Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 som sagt i overskriften. 318i E46 fra 1999 Når jeg kjører og trykker inn clutchen så synker rpm til 500 omdreininger og motor dør nesten. I tillegg så viste pluteselig termostaten at motoren kokte.. men etter 3 minutter så sank den til helt normal tempratur igjen.. motoren var aldri varm!.. Noen som har vært borti dette? Olje lampe lyser også de første 3 minuttene etter at jeg starter bilen. dette skjedde etter at jeg hadde bilen hos BMW og tok full oljeservice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mars 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2009 ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 sjekket termostat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 sjekk tarmostaten, også ville jeg sjekket om den trekker falskluft! er veldig vanlig at det går hull på en gummislange på baksiden av motoren, ganske enkel sak og bytte, koster 200,- el no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Snakket med BMW i dag. var det samme de sa.. er nok termostaten som er gåen ja.. og at den suger litt falsk luft.. skal kikke på det seinere i kveld.. Leste litt om det gule olje lyset.. snakk om etterfylling også løser det seg.. men oljen har jo blitt fyllt av bmw så.. de fyller jo eksakt mengde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå