Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt uønsket besøk innom verkstedet.. Mangler en stk m3 3l topp pluss kam brygge.. Så enkelt og greit komplett topp mangler.. de har og fått med 2 reserve kammer jeg hadde.. Ellers mangler 2 orginale m3 clutcher.. disse var noe slitt og ingen verdi for meg.. 2 svinghjul mangler å..

Resten av motoren.. (bunndel med stempler og bunnpanne) var forsøkt plukket med men troli ikke hatt plass siden denne og motorbukk sto igjen ut på parkeringen..

Så om noen hører om noen som skal selge akkurat dette på mørekysten så gi en lyd! :)

Skrevet

Har en følelse på hvem synderen er.. Vet han var observert i området i natt så får avlegge han et besøk.. Og før møringer og romsdalinger som nå tenker på en innenfra en fjord som er beryktet for og låne bmwer og deler så nei.. Han setter neppe sin fot på mitt verksted for og låne uten lov..

Den karen jeg tenker på nå er noe glad i englestøv og raske biler.. Så han låner litt her og der for og finansiere.. Han har vært tatt nede der med varebil før..

Var sure greier dette for hadde samlet isammen alt og skulle sende nedover til gutten med den gammle "gatebil" bmwn (smurfebilen)

Skrevet

Jævlig kjipt at noen skal ødlegg på den måten, får håpe du har rett og vet hvem det er...

sånne folk fortjener rett og slett en omgang juling :P

Skrevet

kent: send gjerne litt info på pm i tilfelle det mangler fra flere verksteder i sona... forøvrig jævla irriterende nok en gang.

fest faenskapen bak på storebilen og ta han med på en tur tur retur brattvåg-vatne. bak fjellet naturligvis....

Skrevet

Stig.. Vet hvem som har vært der borte nå.. Fikk tlfn fra en som hadde fått tilbud om delene.. Vedkommende visste visst ikke hvem sitt verksted han hadde vært på.. Så jeg skulle bare komme og hente delene så kunne vi bli enige om noe.. Så da skal jeg sjekke opp om der ligger noe annet fint borte på hos han.. Lettere at dere sier til meg dersom noe annet mangler.. Synes det har blitt mye person jakt i ålesund siste tiden så gir ut minst muli info om denne karen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...