stiban Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Heisann.... Ser etter en e30 m3. Har ikke så utrolig peiling på disse bilene, så har litt problemer med å bestemme meg... Vet ikke om jeg skal importere eller kjøpe i norge. Men hvis noen her har en til salgs, så send meg gjerne info, så blir det vurdert
Tommy Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Du kan få kjøpe min. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=93159&highlight=
tomboy Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg har en jeg vurderer å selge. M3'n er en 1990 modell, 215 hk, med ca 190000km på telleren. Den er rød med sort skinn. Bilen er importert i 2003 og ble da plukket ned og pusset helt opp, og er nesten ikke kjørt siden. Han jeg kjøpte den av hadde kjøpt bilen av han som importerte den, og hadde hatt den ca 2 år og kjørt ca 150 mil. Lakken er selvsagt strøken og blank, og skinnet er nygarvet og veldig pent. Bilen har fullt servicehefte frem til ca 140000 km, og siden følger det med en perm full av kvitteringer. Den har byttet mye av det som er viktig på en slik bil, bl.annet register og clutch. Totalt sett en veldig bra E30 M3!! Bilen er orginal og har div utstyr som takluke, org.nedfelt solgardin ++. Den har ettermontert EVO-leppe og Sport EVO luftinntak foran, H&R senkesett og Sport Evo ratt, girkule med lys og handbremsehandtak i moccaskinn. 15" orginal felger stod på bilen når jeg kjøpte den. Jeg har i ettertid kjøpt nyoppussede BBS RC090 8" og 9" i 17", med nogarosilber senter og høyglanspolert bane. Nye dekk på disse. Dette er vel av de mest populere hjulene en kan få på en E30 M3!? Jeg har desverre ikke bilder av bilen da jeg kjøpte den sent i høst og kjørte den til vinterlagring 2 uker etter at jeg fikk den. Prisantydning vil bli 215.000,- med 15" hjulene og 230.000,- med 17" hjulene. Ring eller mail gjerne hvis du skulle være interesert eller ha flere spørsmål. ///Mvh Tom Erik Tlf: 40220462
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå