gnmfr Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 kamerat av meg får ikke låst bilen på førersiden... får ikke vridd nøkkelen den ene veien(som låser døra) og trykker ned tappen som låser døra ved vinduet, men den spretter bare opp igjen. Er dørlåsen noe problem og få ut og passer sedan dørlåsen(kan skaffe en) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 jeg hadde samme problem og kjørte på med låsolje, men ingenting funka. Så var jeg innom hellanor på ett lite erend og ble henvist til låsesprayen "EIS FREI" fra rema tip top. har ikke hatt ett eneste problem siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 jeg hadde samme problem og kjørte på med låsolje, men ingenting funka. Så var jeg innom hellanor på ett lite erend og ble henvist til låsesprayen "EIS FREI" fra rema tip top. har ikke hatt ett eneste problem siden. men da var vel din frysi??? den her har garantert ikke frysi og har også vært litt ustabil det siste året må lee litt på nøkkelen når man låste opp liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmid Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 ahh sorry lenge siden nå men nei min satt dønn fast, høst men ikke frøse. tror det var eira ellerno. den funka no for meg:) håper du har fått ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå