knoote Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 har ikke trin 1 - 2 - 3... men trin 4 funger. har sjekket at det er signaler fra brytern og mostanden er ny! men fremdeles ingen ting skjær. men når jeg måler på kontakten til mostanden finner jeg minus til den kabeln som da går til vifta.. når jeg sett den på trin 4 finner jeg da pluss på den kabeln... så da mener jeg at det er ikke brudd på den kabelen til vifta! men når jeg kobbler direkte 12 volt på den kabeln til vifta... ska ikke den gå?
axor Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 er nok det tror jeg, sjekk fremme under panseret på sjåførsiden, helt bak under panseret, mot førerhuset ellers er det under baksetene
-doffi- Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Er nok vifte motstanden. Søkte på forumet og fant dette. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=41
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 vifte motstanden e (FETTE) ny! mein du at den e ødelagt?
-doffi- Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hvis du søker på vifte motstand på forumet vil du se at alle andre som har hatt samme problem som deg så har løsningen hvert å bytte viftemotstanden. Men hvis du sier din er helt ny så vet ikke jeg
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 noen som kan gi litt bedre beskrivelse kor i sikkrings boksen finner jeg rele til varm app?
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 ingen som veit kor det der rele sitter henne? eller er det noen som veit ka feiln kan være hos meg?
-Jorgen- Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Jeg hadde samme problem som deg. Skiftet motstanden så var det tut og kjør!
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 no begynner det å skjæ ting. tok ut halveis panelet før å juster varmen. hengte fast. men dultet den side til side.. med andre ord sikelig med juling. da fikk jeg liv i trin 1 er d vanskelig å plukk ut varm app panelet? noen som er flink å forklar? har tatt bort cd spillern..
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 ingen som har tatt bort heile panelet før varm app? treng noen tips. korsn e ska få ut mainlorten!
knoote Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 endelig fant e feiln! fikk før dårlig kontakt gjennom bryttern.. strama opp bryttern.. og no funk alle trinnan! men kor kan e få tak i en billig og ny brytter?
knoote Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 noen som veit kor e kan få tak i ny og billig varm app brytter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå