Fixfax Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Hei, er sterkt i tvil om jeg skal gå for mls pakning eller o-ringing. vet det er mange som ikke får mlsen tett, men om man plansliper topp, blokk og bruker locktiten som følger med skal vel det gå bra, så om man ser bort i fra det og få den tett? er det mye forskjell på hva de opsetta der tåler av ladetrykk? må snart bestemme meg hehe. og pris er ikke en faktor, koster 500 mer for mls, skal jo uansett ha arp bolter
Fixfax Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 hvor mye tør man lade på hver av de opsetta?
Stianvi Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 mls pakninga er dyr og har en tendens til å kunne lekke under høyt trykk. men hvis du kjører pianotråd rundt sylinder veggene og standard toppakning så er problemet det at toppakninga aldri ryker, da ryker toppen din først isåfall. men jeg vil tro det er mer holdbart mot høyt trykk.
oddis Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Skal mye til. Du blåser fint en pakning med pianotråd, har skjedd flere ganger. Du trykker jo bare på pakningen fra en side. Ved pyramidringer derimot, da er det verre, siden sylinder og topp er hermetisk lukket.
Fixfax Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Er mls et like godt alternativ om man får den tett? hvor mye tør man og lade?
Frode_E30 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Planing av blokk og topp + mls er jo dyrere enn å få frest pianotråd! Få frest pianotråd og kjøp ARP bolter til topp, noe som er en engangs utgift, så kan du kjøre med original pakning til 450 kroner fra koed. Blåser du den mens du kjører under 500hk så er du uheldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå