Fixfax Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Skal sveise gulvet i e30 nå, eller noen skal gjøre det for meg, hvor tykk plate skal jeg kjøpe inn, og hva slags behandling bør jeg gjøre etterpå?
knoote Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 kjøp inn 2mm plate. er tykk nok.. når du er ferdig med det du skal skifte ut er det å tectyler d som er ikke tectylert!
D.Toft Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 0.9 er mer enn nok. etter du har sveist, *puss ned sveisen, *puss over alt med en negerkuse eller stålbørste som festes på borremaskin, *så grunner du med 2komp grunning, bruker selv den hagmanns fra bilxtra, 2-4 strøk er bra. *så legger du tettemasse over sveisen, bruker selv hagmanns karroserikit som kjøpes på 1kg boks og pensles. *så kan du tectylere
Fixfax Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 Takk ser btw ut som om det er mer enn 1mm der fra før av, men du mener altså at 1mm holder?
a.nilsen Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 1mm er mer enn nok. Bruker selv 0.9 stort sett til alt. Blir den tykkere er det mye værre å jobbe med.
pål Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Må si meg enig der, har sveiset masse rust denne vinteren og har selv brukt 0.8mm. Lett å fint å forme.
D.Toft Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 ja 1.. holder i massevis. har selv 1m2 med 0.75 plate, og 1m2 med 0.9 plate, utroli stor forskjell på å jobbe med dem. 0.9 er helt fint å jobbe med, ikke for hard og ikke for myk. kjøp plater som har grunning på seg, holder lenger, og kan sveises på uten å slipe grunningen
gt325 Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 står og sveiser bil vær uke på jobben. holder med 1mm viss det ikke er på noen fester til girkasser-for-bakstilling osv
Heen Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 har sveiset litt i jekkfester osv, og som alle nevner 1mm er god sort. Hagmans CA PRIMER er en 2-komp syregrunning som er veldig bra, dette er også uttalt av fagfolk. Jeg brukte 3M 2-komp tettningsmasse over grunningen i min dørk. den er også støydempende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå