erik2k3k Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 da har jeg falt for valget av en 325 ix rimelig god stand for å si det mildt. og lurer derfor på og gjøre om litt så den får et litt mer styla preg, tenker på tysker stuck med noen råe felger. er det noen som kan photo shope facelift frontplate med is lippe eller lignende på denne, samt noen råe felger borbet a, brock elns ? takk på forrhånd mvh erik
EirikL Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Kan dessverre ikke hjelpe deg med PS, men ville bare komme med et forslag til felger hvis du er ute etter pent stuk. 16' ESM krysseikfelger i sølv vil være en sikker vinner på bilen din Grattis med fantastisk vinterbil
erik2k3k Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 ja hadde ikke vært dumt takk takk finfin vinter bil ja.. men lurer på hvordan det er med senking på disse bilene ...har hørt noen om ødelakt driv verk og camber som ikke ligner grisen? kan dette stemme ?
3XXTouring Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Grættis med fin bil! Kan ikke hjelpe med PS, men du kan få bilde av touring ( er jo facelift) men den er helt orginal, bortsett fra 16" Alpina felger..
erik2k3k Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Skrevet Mars 9, 2009 ja det hadde vært flott da får jeg jo et lite innblikk i hvordan bilen blir med felger ivertfall:)
3XXTouring Skrevet Mars 9, 2009 Skrevet Mars 9, 2009 Skal få tatt noen bilder i morgen jeg;) Har nettopp satt på sommerdekk, men ikke fått tatt noen bilder ennå..
erik2k3k Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 veldig bra noe med den beste følelsen ved å har bil er når man kan slenge på sommer felga ,,,,(for så vidt di er pene da ) og vaske bilen ned utn og være redd for plogen skal spyle den ned med sørpe
Leadfoot Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Har ikke lyst til å bare la den fortsette å se ut som den gjør nå da? (a) Den var skikkelig pen.
erik2k3k Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 den blir omtrent sånn som nå ....men en annen lippe ...eller facelift front? og noen pene old school felger
prebols Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hadde heller funnet meg m-tech 1 front eller alpina front. Det passer mye bedre til skjørtene. Her er min gamle etter oppgradering.
erik2k3k Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 grooomt !!! hvordan er d å senke disse bilene ?
prebols Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Jeg hadde 40-40 på det nederste bildet. Virka helt greit. Han jeg solgte den til har 60-40 nå, så det kan jo være han hiver ut et bilde her Jeg har aldri hatt problemer med senk på ix. Har en annen ix nå som også er senket. Det er når du skal prøve å sladde på asfalt ting ryker, og når gummibelgene fremme morkner.
3XXTouring Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Her er bilder av min. Har regnet i dag så ikke renest og tatt med mobilkamera, men du får kanskje et inntrykk=)
3XXTouring Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Takk=) Husker ikke helt, men mener det er det ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå