M3 Yngve Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Solgt uten intr, til en hyggelig kar fra Skiens område. SLETTES Selger en strøken 1997 mod E36 M3 3.2 EVO, godt 98 000 miles (ca 158 000km) import fra Engeland, dvs høyre styrt Som kun er momsa) Bilen er eid av entusiast og er et meget godt eksemplar. Jeg har eid en del sånne M3er, og denne går meget bra, ikke noe lyder, gir kassa helt super osv. Bilen er rød, har 19" M3 E46 felger, rødt og grått EVO skin intr, sykt kult. og strøkent. Har masse kvitteringer, komplett service hefte og Engelsk vognkort. Dette er en kjempe fin bil å bygge om fra en Norsk E36 coupe, som har 10 år i Norge. Med toll papirer, dra å "blompe" denne bilen på biltilsynet, er det neste garr at du får den godtkjent ombygd. Vet om en kar, som utførte en sånn ombygging, viste den på biltilsynet i desember 08, og fikk satt ned sitte plasser til 4. Så da kan man bruke 316 og 318. Med god dialog med biltilsynet før du begynner, så går mye ann enda. Kan følge med et bra 318is coupe karroseri, 93 mod som ruller. Da blir prisen 100 K. Dette er billig. Om bytte, så MÅ det være godt verdi over 100 K. PM, her eller ring: 90141919. Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Selges helst hel, men kan disk i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Fytti satan og den så strøken ut! Går det ikke ann og bygge om til venstre ratt, også få den regga i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Har selv sett denne, og den er fasan meg strøken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 Fytti satan og den så strøken ut! Går det ikke ann og bygge om til venstre ratt, også få den regga i norge? Takker. Er meget strøken, noe steinsprut bare. Jo da det går sikkert. Ikke noe problem å få bygd om til venstre ratt. BMW har laget utsparinger til å borre nye hull til alt på venstre side. Trodde inntaket til varme aperatet var forskjell, men det gikk som på Euro moddelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 En deilig bil det der Jeg syns at biler som dette skal ha skilt å kunne brukes som en vanlig bil, drit synn at sånne biler blir plukket fra hverandre å solgt i deler Min mening (litt ot kankje..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Et lekkert stykke M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2009 En deilig bil det der Jeg syns at biler som dette skal ha skilt å kunne brukes som en vanlig bil, drit synn at sånne biler blir plukket fra hverandre å solgt i deler Min mening (litt ot kankje..) Sant det, men dette avgifts landet vi bor i, så blir det dessverre sånn. Så er denne høyre rattet, og da liksom ikke så farlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 fy fader å fin, skule likt å ha denne. men syn ikke økonomien streker til, da hadde jeg slått til med en gang. kan du ikke beholde den til august a;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 En deilig bil det der Jeg syns at biler som dette skal ha skilt å kunne brukes som en vanlig bil, drit synn at sånne biler blir plukket fra hverandre å solgt i deler Min mening (litt ot kankje..) Sant det, men dette avgifts landet vi bor i, så blir det dessverre sånn. Så er denne høyre rattet, og da liksom ikke så farlig. Neida sjønner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2009 fy fader å fin, skule likt å ha denne. men syn ikke økonomien streker til, da hadde jeg slått til med en gang. kan du ikke beholde den til august a;) Håper da virkelig denne er solgt før august. Du får gå en tur i banken da vet du, de har altid penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe_e36 Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 ja, får kansje ta meg en tur i banken , interiøret var kanon fint med rødt. så det frister å kjøpe bilen. eller gjør du untak og selger interiøret løst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Er dette bilen det lå en laaaang tråd om ute på Detailingworld.co.uk forumet? I så fall er denne virkelig blitt behandlet bra, av en pirkete og nøye eier i England. Husker jeg bladde gjennom den tråden opptil flere ganger. Følger voksen han brukte på bilen i England med på kjøpet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Den tråden husker jeg og, sinnsykt velholdt den....bladde gjenom den et par ganger jeg og men tviler på at det er denne! isåfall får vi håpe at den tidlige eieren ikke ser denne tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Hmm. tror jeg tok feil av denne. Bilen var uansett veldig maken! Her er bilen jeg refererte til: http://www.detailingworld.co.uk/forum/showthread.php?t=80165 Sorry OT! Edit: redigerte linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg