G-RACING Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Har fått tak i ledningsnett for komplett orginal sentrallås og el. vindu. Spørsmålet mitt er; ligger det orginale kontakter i bilen min som gir strøm til dette ekstrautstyret, eller må jeg trekke kabler helt frem til sikringsboksen å lage stikk for sikringer? Ønsker at dette skal gjøres som originalt, og vil derfor unngå å skøyte meg inn i andre +kabler. Takker for tips! Mvh AG
knut_olestad Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Tror nok du vil finne kontakter om du leter litt, BMW er flink på sånt Ligger enten i dasj eller under teppe, ikke helt sikker.
G-RACING Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Takker! Ja får håpe det ligger fremme! Noen flere som har formening om dette?
G-RACING Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Gjorde aldri meir med dette. Kjøpte meg like gjerne facelift ledningsnett med orginal el vindu og sentrallås. Tru nok ikkje det er så enkelt å koble dette sammen med eit simpelt ledningsnett uten utstyr.
hylle Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 Fant utav det, manglet kun den bryteren som skal være over radioen!
G-RACING Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 Ikkje verst! Klarte du å finne orginalkontakta for det, eller blei det klipp og lodding?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå