Gå til innhold

Meget pen E30 M3 vurderes solgt

tomboy
 Share

Anbefalte innlegg

M3'n er en 1990 modell, 215 hk, med ca 190000km på telleren. Den er rød med sort skinn. Bilen er importert i 2003 og ble da plukket ned og pusset helt opp, og er nesten ikke kjørt siden. Han jeg kjøpte den av hadde kjøpt bilen av han som importerte den, og hadde hatt den ca 2 år og kjørt ca 150 mil. Lakken er selvsagt strøken og blank, og skinnet er nygarvet og veldig pent. Bilen har fullt servicehefte frem til ca 140000 km, og siden følger det med en perm full av kvitteringer. Den har byttet mye av det som er viktig på en slik bil, bl.annet register og clutch. Totalt sett en veldig bra E30 M3!! Bilen er orginal og har div utstyr som takluke, org.nedfelt solgardin ++. Den har ettermontert EVO-leppe og Sport EVO luftinntak foran, H&R senkesett og Sport Evo ratt, girkule med lys og handbremsehandtak i moccaskinn. 15" orginal felger stod på bilen når jeg kjøpte den. Jeg har i ettertid kjøpt nyoppussede BBS RC090 8" og 9" i 17", med nogarosilber senter og høyglanspolert bane. Nye dekk på disse. Dette er vel av de mest populere hjulene en kan få på en E30 M3!?

Jeg har desverre ikke bilder av bilen da jeg kjøpte den sent i høst og kjørte den til vinterlagring 2 uker etter at jeg fikk den.

Prisantydning vil bli 215.000,- med 15" hjulene og 230.000,- med 17" hjulene.

Ring eller send PM for mere info

Tlf 40220462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre ikke noe bilder av den. Men hvis veiene tillater det, så er det mulig jeg henter den fra lagringsplassen helga 20.-22. mars. I tilfelle værgudene tillater det vil jeg få tatt noen bilder da. PS! Det er ikke den M3'en som det ligger link til i forrige post. Det var en jeg solgte i høst før jeg kjøpte denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke slik jeg liker å annonsere bil, men her et et par bilder fra mobilen, tatt etter jeg hadde vasket den og kjørt den inn i høljeregn. Beklager derfor dårlig kvalitet. Bilen er IKKE blass i lakken, den er bare våt og bildet er tatt med et mobilkamera av dårlig kvalitet. Som nevnt tidligere, jeg håper å få tatt noen ordentlig bilder av den neste helg. Legger også ved et bilde jeg fant på mobilen av sommerhjulene jeg har kjøpt til bilen.

75he14hfcxpc9k77a4tf.jpg

zntqpcyemjx8mwwfwk8r.jpg

7sqlz7ntsqt0dof4uegu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan velge å overse dette særs usaklige innlegget, men jeg velger å prøve å svare.

Det er ikke min tredje E30 M3 på 1 år, men jeg har hatt flere E30 M3 opp gjennom årene. Det er ikke tvil om at det er det som er drømmebilen min (for å ha i garasjen). Derfor ble savnet alt for stort etter at jeg solgte bilen til deg, et eksemplar som jeg trodde var veldig bra og som jeg har kostet på og pleiet, langt mere enn de fleste andre ville gjort, mens den var i mitt eie. Jeg var helt ærlig med deg når jeg solgte bilen, og du fikk også bra prisavslag for det du ikke var helt fornøyd med. Jeg har ALDRI hørt en S14-motor gå så pent, og jeg fikk også utrolig mange kommentarer fra andre M3-kjennere på dette. Hadde ikke du kjøpt bilen hadde jeg gledelig hatt den selv, som jeg sa til deg.

Etter at du kjøpte den angret jeg meg veldig og kjøpte en "ny" M3 som ble kjørt til vinterlagring kort tid etter. I løpet av vinteren har livssituasjonen endret seg litt og jeg er så heldig at jeg skal bli far i sommer. Derfor blir det en del andre prioriteringer i livet. Slik er det å bli voksen, man må ta noen valg. Jeg er ikke sikker på at jeg MÅ selge bilen, men hvis noen vil kjøpe den, og ta godt vare på den, er det kanskje bedre enn at den står ubrukt hos meg.

Jeg solgte min E92 320d i januar og tok en Z3 2.8 coupe i innbytte, en bil som jeg liker veldig godt. Den vil aldri få samme entusiastverdi som en E30 M3, og den er heller ikke drømme-garasjebilen min, det er E30 M3. Men for meg nå, så gjelder det å ta et valg, og da tror jeg kanskje Z3 coupe'en er et bedre valg. Den kan jeg bruke som en bil nr. 2, og jeg kan vinterkjøre den. Det ville jeg aldri gjort med en E30 M3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke dette din tredje e30 m3 på 1 år? hva er greia med å kjøpe og selge hele tiden? du er ikke så glad i bilen som du påsto når jeg så på din, ikke var den feilfri heller

:( Bilen er IKKE ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...