oddrey Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16577620 Bør jeg bekymre meg over km.stand på denne? er den verdt penga og hva med gjensalgsverdien når bilen har passert 200000 km Noen som har en mening?
knut_olestad Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Km-stand er da ikke ille den. Og prisen, hvor mange andre finner du som ligger så lavt? Og du skal nok ikke bekymre deg for hva du får igjen, de synker ikke så mye i pris. Bilens eier er forresten her inne, men husker ikke nick.
Anderslien Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Ligger en annen 99 modell M5 til salgs, som har gått kun 58.000km. Denne skal han vel ha 395.000kr for, så hvis du har det lille mellomlegget der, er det vel kanskje bedre å satse på den? Får vel prutet litt også.
Eksos Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Doffa kaller han seg på forumet.. han som skal selge bilen i første innlegg..
oddrey Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Ligger en annen 99 modell M5 til salgs, som har gått kun 58.000km. Denne skal han vel ha 395.000kr for, så hvis du har det lille mellomlegget der, er det vel kanskje bedre å satse på den? Får vel prutet litt også. Det er faktisk Thomas Alsgaard som eier den(eks skiløper). Han ville ikke gå ned i pris
Gjest Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Vær obs på oljeforbruket på de bilene.. Nå vet jeg ikke hva denne bruker, men de ligger ofte på 1 liter pr. 100-150 mil. Denne som du linker til øverst er et pent eksemplar, men tror den har litt oljeforbruk. Dette bør du sjekke med selger i tilfelle. Alsgaard sin til 395k er et LATTERLIG bra kjøp. At ingen har fått ut fingern enda å kjøpt den er en stor gåte. Mangler dog litt utstyr, men uansett en nydelig bil.. Hvor ofte finner du slike M5`er på norske skilter til under 400k?
Gjest Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Vær obs på oljeforbruket på de bilene.. Nå vet jeg ikke hva denne bruker, men de ligger ofte på 1 liter pr. 100-150 mil. Denne som du linker til øverst er et pent eksemplar, men tror den har litt oljeforbruk. Dette bør du sjekke med selger i tilfelle. Alsgaard sin til 395k er et LATTERLIG bra kjøp. At ingen har fått ut fingern enda å kjøpt den er en stor gåte. Mangler dog litt utstyr, men uansett en nydelig bil.. Hvor ofte finner du slike M5`er på norske skilter til under 400k?
oddrey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Vær obs på oljeforbruket på de bilene.. Nå vet jeg ikke hva denne bruker, men de ligger ofte på 1 liter pr. 100-150 mil. Denne som du linker til øverst er et pent eksemplar, men tror den har litt oljeforbruk. Dette bør du sjekke med selger i tilfelle.Alsgaard sin til 395k er et LATTERLIG bra kjøp. At ingen har fått ut fingern enda å kjøpt den er en stor gåte. Mangler dog litt utstyr, men uansett en nydelig bil.. Hvor ofte finner du slike M5`er på norske skilter til under 400k? Hva mangler alsgaard sin av utstyr da? ( er ikke så kjent med disse bilene )
Gjest Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Ryggesensor, Xenon, takluke, navi osv.. Takluke er vel noe som folk vil ha når de kjøper en såpass dyr sportsbil. Men for all del - jeg hadde ikke stusset på den M5en til Alsgaard.. den er strøken!
oddrey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 sånn sett er den jo bedre den som ligger til 369000 som jeg linket til lengre opp, billigere og bedre utstyrt men gått vesentlig lengere da, hmmm ikke lett dette
Gjest Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Ja det spørs jo på hva du er ute etter. Den har en sinnsyk fet lyd den til 369k.. Fargekombinasjonene er uansett helt 110% rikitg på alsgaard sin. Er jo båtinteriør på den andre, og 4:3 navi er vel egentlig ikke sånn kjempekult spør du meg. Du bor jo ikke så veldig langt unna Alsgaard.. Stikk å prøve bilen da vel:)
oddrey Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Ja det spørs jo på hva du er ute etter. Den har en sinnsyk fet lyd den til 369k.. Fargekombinasjonene er uansett helt 110% rikitg på alsgaard sin. Er jo båtinteriør på den andre, og 4:3 navi er vel egentlig ikke sånn kjempekult spør du meg. Du bor jo ikke så veldig langt unna Alsgaard.. Stikk å prøve bilen da vel:) Nå frister du meg fælt, he he. liker ikke helt teak jeg heller, men det kan kanskje byttes?
JoeNasty Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Ikke noe stress å bytte ut teaken med noe annet nei.
oddrey Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Snakket med selger, er det virkelig mulig at en m5 bruker 1-2 liter olje på 3000km?? Har aldri hørt om et sånn oljeforbruk. Har en japse idag og bruker nesten ikke olje i det hele tatt
Ellingsen B. Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 E39 M5 motoren er kjent for å bruke litt olje. Hvis den først får oljeforbruk varer det også. Tror faktisk det står i instruksjonsboken at den skal ha en ekstra oljeskvett etter så-så mange mil. Jeg hadde helt klart valgt den til 395 med kun 58.000km. Når den andre bikker 200k tror jeg den blir tøff å bli kvitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå