haugan Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Selger min BMW 528i limo type, er alt av ekstrautstyr som er mulig å få på en e39! Bilen har en lav km. 158000 er den rullet på ikke saltete veier så lakk og ellers på karroseri er det ikke anntydning til rust! Den har hatt 2 eldre eiere før, så den er veldig fint kjørt.. Den er nylig eu godkjent også, 02-11 neste.. Når det gjelder ekstra utstyr så er det bl.a. varme i rattet, termoruter (dobbelt glass), ski pose, sound system, skjerm, elektriske limo versjon seter og mye mer! mer info ta kontakt... mob: 92 66 06 46 Selger den for 187 000,- Kjempe fin bil!! verd en titt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Har du noen bilder av interiøret? Hvor holder du til hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Her er noen, om flere bilder ønskelig, ikke noe problem:) Jeg holder til i Møre & Romsdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwcomeback Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 hei, ikke noe negativt, men var ikke m tech ekstrautstyr? bilen var meget pen den. er bytte av interesse? m5e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Kan en 99 modell 323Ci være interessant for deg å bytte med? se min signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 Utvendig M... bilder av e34'n da? er helst ikke intrisert etter innbytte, men kan gå visst bilen faller i smak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRIFTER Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Kan egentlig ikke fordra lyst interiør med treverk, men den Liverpool-logoen du har i luftedysa trekker kraftig opp! ellers en lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 17, 2009 Share Skrevet Mars 17, 2009 Er vel ettermontert M5 optikk. Men kan skrive under på at dette er en utrolig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 LFC rocka ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 det er en fin bil ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Synd du bor så langt unna meg (Oslo) ellers så skulle jeg kommet å kikka på den. Er meget interessert. Men har dessverre ikke mulighet å reise så langt nå og i tillegg når jeg ikke er 100% sikker på om jeg vil kjøpe den heller... =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snes Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Dette er virkelig en pen bil, godt holdt og i god stand. Lykke til med salget Martin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Foruten skogen og autolat var denne helt knall! Lykke til med salg! E39 er jo noe av det lekreste BMW har servert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2009 Kunne sendt flere bilder visst ønsket og annen informasjon så er det bare å spørre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Må selge denne pga militæret og leilighet... tar i mot bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg