egil s Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Hei. Jeg har fått det for meg å lage et lite nettverk mellom eiere an BMW 840 og 850 her i landet. I første omgang ønsker jeg å få til en mail liste slik at vi kan utveksle erfaringer samt informasjon rundt det som skjer i den internasjonale E31 arenaen. Nederland, Frankrike og Tyskland har svært aktive E31 klubber som stadig arrangerer treff rundt i sentral europa. Mitt ønske på sikt er å få til et E31 miljø i Norge. Dersom du har en E31 eller kjenner noen som har en hadde jeg satt stor pris på om dere kunne satt vedkommede i kontakt med meg. Egil Sandvik
850i Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Du har vel meg på lista regner jeg med. Send meg en pm dersom du ikke har min e-mail. Ellers går det en calypso-rød til her i distriktet, men ikke sikker på hvem som eier denne. Regner med du tar direkte kontakt med de eierne (vet i alle fall om to) som er innom på de internasjonale forumene
egil s Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Hvis du er fra Vesterålen og vi nettop har PM'et hverandre på det internasjonale forumet så har jeg mailen din ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå