Trollet_ Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 har en orginalsub i bilen min som jeg tengte jeg skulle selge, vil heller bruke plassen til slepetau, startkabler osv, og heller oppgradere høytalere i dører osv. slik jeg kan se det er subben passiv og henter signal fra alle høytalerkanalene, ut ifra tegninga på GS kan det se ut som et 5.25" element som står i den, ikke noe sinnsykt trøkk men gir helt klart et lite løft i bunnen som merkes spesielt i baksetet. subben er hengsla slik at du lett kommer til batteriet, skrues fast i siden i bagasjerommet bak "luka" i høyre bak-hjørne. selges ikke med pluggen da jeg ikke er serlig frista til og klippe alle ledningene og la de henge løst, men den kan sikkert kjøpes hos bmw-forhandlere eller på nettet en plass rimelig. selges høystbydende.
Jarle1 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 ingen interesse? Hvor i bilen skal subben plasseres, er det vanskelig ?hva med ledninger er det ferdig opplagt. og pris send mæ noen flere bilder: jarle1@smartcall.no
Trollet_ Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 skal plasseres rett over batteriet, under bakerste luke på høresiden. vet ikke om det ligger en plugg der klar til sub, kan undersøke litt nermere og få knipset noen flere bilder. pris er høystbydende.
Trollet_ Skrevet Mars 23, 2009 Forfatter Skrevet Mars 23, 2009 høyeste budet innen fredag 27/3 klokken 4 får subben:) 500.- +frakt registrert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå