Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lyset i dasjen funker ikke. har vert sann en god stund, men for noen dager siden satt jeg fra meg bilen med takluken åpen (har alltid funket) og i dag når jeg skal bruke bilen funker den ikke. er helt dødt.

noen som vet hvor releet osv sitter? er en e34 525i. 1990 mod.

takk for hjelp.

Skrevet

Relè'et sitter vel under baksete. Men det gjør jo alle relè og sikkringer for In-car ting som setevarme osv så hvilket relè det er vet jeg ikke.

Skrevet

har du peiling på lyset i dasjen osv og?

er garantert noe kluss med ledningsnettet. har ikke funket i det heletatt når jeg har hatt bilen. så endag lyser ALT. så slutta det pluttslig. er garantert noe kluss med ledningsnettet, litt dårlig jording elns. men har ikke peiling på hvor jeg skulle begynde å feilsøke på, før du sa at alt innad i bilen er bake. så om du kan stille meg litt mer inn på hvor bake jeg må se etter for dasjen hadde det vert fint!

Skrevet

lyset i dasjen... har du prøvd å justert opp og ned på dimmerbrytern til dasjbord lysan! vist ikke d funk. kan du ta å plokk ut bryttern å sett ei ledning i mellom di 2 ledningen får å se om det blir lys da :) har du lys når du gjør det. ligger feilen i bryttern :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...