winchester Skrevet Mars 10, 2009 Skrevet Mars 10, 2009 Ønsker å kjøpe en strøken BMW 320/325 E36, helst med M3-styling til en rimelig penge mellom 30.000-40.000 kroner. Ikke reparasjonsprosjekter. Et perfekt eksempel er - http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
A1eks Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Tror du skal lete lenge etter en bil som faktisk ikke har noen reperasjonsområder, denne har helt sikkert, med tanke på at den skal EU-godkjennes i mai. Stylingen antar jeg at ikke er lagt inn i vognkortet. Skal holde øynene åpne for det om
winchester Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 Vet jeg må lete lenge, men når jeg sier "ikke reparasjonsprosjekter" så mener jeg ikke plettfrie biler, men heller biler med mindre feil.
Spiritus Sancti Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 A1eks skrev: Tror du skal lete lenge etter en bil som faktisk ikke har noen reperasjonsområder, denne har helt sikkert, med tanke på at den skal EU-godkjennes i mai. Stylingen antar jeg at ikke er lagt inn i vognkortet.Skal holde øynene åpne for det om Stylingen er ikke lagt inn i vognkortet.. Tror du virkelig at folk på EU bryr seg om m tech plast?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå