Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå handlet meg en svart e36 4 dørs. og lurer litt på styling og felger.

det blir m-tech fanger framme og bak, samt sideskjørt, liker rillene som er på m-tech fangern, bedre enn gitteret som er på m3 fanger.

men lurte litt på spoiler? finnes det noe ala m-tech II som er til e30?

så også for en tid tilbake csl bakluke til e36? kopi av e46 bakluka, noen som veit hvor man får tak i den? og om den passer sedan?

lurte også litt på felger.. har sett litt på de her:

http://www.styling-tech.no/TITAN.jpg

eller harge look felger som de har på gs.

begge settene i 8,5x18" framme og 9,5x18" bak.

noen formeninger? eller andre tips?

har tenkt litt på svarte felger med rød stripe på, men ikke funnet noen som har falt i smak.. noen tips der også?

bilder av bilen kommer straks;)

den er senket, er usikker på hvor mye, men hulbua ligger akkurat like høyt som dekket både framme og bak, tror det er passe.

den blir også valset til våren;)

Skrevet

Du bør se det, før du velger..

Svarte felger er forøvrig kult på riktig bil, men alt for ofte ser det ut som om du kjører rundt med stålfelger.. Og det er vel kanskje ikke en look du ønsker?

Skrevet
Du bør se det, før du velger..

Svarte felger er forøvrig kult på riktig bil, men alt for ofte ser det ut som om du kjører rundt med stålfelger.. Og det er vel kanskje ikke en look du ønsker?

det er kult på hvite biler ^^ men har sett både sorte biler, blå, grønne, røde, gule etc, og kan ikke si at jeg liker det :-P

Skrevet

Sorte detaljer kan være veldig pent da.. Men at felgen beholdes hovedsaklig blank/sølv..

Forøvrig så er det bare å legge ut en forspørsel i photoshoptråden så får de se åssen det blir.. Kom isåfall med ett bilde av bilen med litt bedre kvalitet enn mobil.. Må ha litt kvalitet til photoshopping..

Og ellers kan du feks se litt på biler her inne.. Er nok av sykt pene sorte E36er på dette forumet.. Jeg brukte forumet mye til inspirasjon hvertfall (hørte kanskje ikke så mye på /Mysild, for mange ganger har jeg gjort det for å bevise at han tar feil :D )

Skrevet
Sorte detaljer kan være veldig pent da.. Men at felgen beholdes hovedsaklig blank/sølv..

Forøvrig så er det bare å legge ut en forspørsel i photoshoptråden så får de se åssen det blir.. Kom isåfall med ett bilde av bilen med litt bedre kvalitet enn mobil.. Må ha litt kvalitet til photoshopping..

Og ellers kan du feks se litt på biler her inne.. Er nok av sykt pene sorte E36er på dette forumet.. Jeg brukte forumet mye til inspirasjon hvertfall (hørte kanskje ikke så mye på /Mysild, for mange ganger har jeg gjort det for å bevise at han tar feil :D )

selv om jeg innrømmer at alt er fint for dine ører, betyr ikke at jeg mener det ;-) (men det er vel ikke mange ting vi har vært uenige i, var vel helst om du skulle ha sort bane på felgene dine) (der vi vel egentlig begge ble overrasket?)

men mange har sorte felger på sort bil... litt oppbrukt føler nå jeg... men feel free :-)

Skrevet

"Betyr ikke at du mener det" :lol:

Ja sorte felger er oppbrukt.. Eller hvertfall litt.. De blir på en måte ikke tidløse slik som vanlige felger er..

Men som sagt, kom med bilder.. Og ønsker.. Så skal jeg se om jeg ikke har bilder i arkivet mitt liggende;)

Skrevet
"Betyr ikke at du mener det" :lol:

er mange ganger jeg har tatt meg selv i å bare jatte med, og så tenkt etterpå at jeg er jo uenig ^^ hehe... kanskje ikke akkurat i tilfelle din bil...

greit nok, en m3 er bøs, men man trenger jo ikke å skrive fin bil, når den ikke ser ut ^^ :-P

Skrevet

Jatter mye selv jeg.. Men er jo slik man unngår krig i verden;)

Må jo si at jeg i flere tilfeller har vært ute på deepshjitten ved å være for ærlig..

Som da jeg sa at jonsibal sin bil ser ut som crap :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...