Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sorte detaljer kan være veldig pent da.. Men at felgen beholdes hovedsaklig blank/sølv..

Forøvrig så er det bare å legge ut en forspørsel i photoshoptråden så får de se åssen det blir.. Kom isåfall med ett bilde av bilen med litt bedre kvalitet enn mobil.. Må ha litt kvalitet til photoshopping..

Og ellers kan du feks se litt på biler her inne.. Er nok av sykt pene sorte E36er på dette forumet.. Jeg brukte forumet mye til inspirasjon hvertfall (hørte kanskje ikke så mye på /Mysild, for mange ganger har jeg gjort det for å bevise at han tar feil :D )

photoshop fikser jeg selv;) men har ingen bra bilder av bilen i sollys, og finner lite av det på nettet også så:P.

men nei, ikke helt svarte felger, viss det blir svarte felger er det med chrome kant. men lurer også litt på gull/gunmetal. er fryktelig usikker på den gitt:s

haha.. tidenes ot?

Skrevet

Du er ikke nærheten av tidenes OT.. Tror ikke du havner på OT listen en gang.. Ikke med under 1 side OT.. ;)

Neida, men det er bare å se en hel haug med E36er.. Som i den store E36 bildetråden feks

Skrevet
men mange har sorte felger på sort bil... litt oppbrukt føler nå jeg... men feel free :-)

For hvite felger er ikke oppbrukt på mørk/svart bil? :roll::P

8)

er langt mellom de skuddene du herr e46 :lol:

snakker kun om bmw jeg :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...