Kobar Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 ønsker å kjøpe komplette fjørbein som passer min -93 318is. Kan gjerne senke noen mm, men ikke slik at dashbordet nesten hopper ut av bilen bare den ser en dump i veien(slik som den er nå med 60mm supersport + senkeskåler) noen som ha liggende? hva er å anbefale egentlig?
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Har komplette fjørbein fra en 91' e36 sedan. Dette satt på en 316... senke fjører..
Kobar Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 hvilket merke er det? stand? langt er dem gått? mye senk?
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 hvilket merke er det? stand? langt er dem gått? mye senk? Demperne er Sachs (mulig jeg skrev det feil.. ) Fjørene vet jeg ikke egentlig.. Røde fjører. Kan se om noe står på dem. Usikker på hvor mye dem senker også. Bilen det satt på var godkjent senket i vognkort, men tror det var noe andre fjører ...
Kobar Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 trenger å vite ca senk på dem.. men er det med eller uten topplager? nye eller gammeltypen?
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 trenger å vite ca senk på dem.. men er det med eller uten topplager? nye eller gammeltypen? Sender deg bilder på pm av bil det stod på. Er med lager som sitter i dempertårn.. usikker på type. (Se bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå