rel0ad Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Tenkte å høre her om dette er en ok plassering for lmm? hørt at vist den monteres på feil plass så har den en tendens til å ryke
rel0ad Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 glemte å rotere bilde, ett hakk til venstere;P
Bauge Racing Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 hehe der ser veil bra ut det veil er jo samme plass som org ..
ehrnst Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 det der ser ut til å være på trykksiden? og i mine øyne er det feil.
rel0ad Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 skal det stå etter turbo før luftfilter?
hillmar Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Blir vel omvendt... Etter luftfilter, men før turboen...
jallaask Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 jeg ville plassert den på suge siden. før turbo..
Azeton Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Vil få feil blanding når du Dumpen løser ut og slipper ut lufta
Frode_E30 Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Lmm skal stå på sugesiden ja, mellom luftfilter og lmm. Azeton nevner at den vil få "feil" blanding akkurat i det øyeblikket du slipper gassen og dumpen slipper ut lufta, er riktig, men det er kun en fordel i og med at bensin er kjøling. Med en gang du går på gassen igjen og dumpen lukkes får den riktig blanding igjen.
E36Cab1 Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 Med massemåler er det litt mer variabler enn med mengdemåler. Plassert foran eller etter: Lufta før turbo har høyere densitet enn ved innsug(sjølv etter IC). Hvordan blir denne utrekninga? Plassert foran eller etter: En massemåler er nøye tilpassa det volumet motoren din fløder som NA,og vil maxe ut et lite stykke før max turtall. Hvordan blir denne utrekninga? Nå har dere noe å fundere på
rel0ad Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 jaja, kan jeg bare te en sukkerbit og forlenge ledningene? for den blir for kort som det er nå
rel0ad Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 bah, MÅÅÅ jeg det? aldri brukt loddebolt før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå