jallaask Skrevet Mars 11, 2009 Skrevet Mars 11, 2009 skal vrake eit cab karroseri som jeg har stående så lurer på om noen som trenger noe av karroseriet. da rekner jeg ikke med dører, sjermer, panser, kofferlokk. resten av delene jeg skal kvitte meg med kommer til salg senere. men send gjerne en PM om det noe cab deler dere trenger så skal vi får ordna det innen en ukes tid bilen er brilliantrot av farge. mener det er det den heter. er vertefall rød her er noen bilder fra da jeg hentet den men skal få tatt noen bedre bilder til helga
jallaask Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Skrevet Mars 11, 2009 bare til info så ikke folk vil drepe meg fo å vrake denne..... det er andre siden som er tatt grett å få det på det rene
jallaask Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 ingen som treng noe...blir vraka i begynnelen av neste uke.
marius w Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 ok. hva med hele gummilista i øverkant på frontruta med cab-fester?
jallaask Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 den har jeg...... skal finnen den fra i morra når eg kommer hjem. kan ta eit bilden av den vist du vil ha.
marius w Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 flott viss du gidder det. saken er at min er klint full av silikon etter ett makabert forsøk på å gjøre caben "tettere" av tidligere eier. så viss den er uten skader så kjøper jeg gjerne den, du kan også sende med solskjermene med fester viss du har de.
jallaask Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 ja de har eg og skal finne det fram i morra og send deg bilder på PM
conan Skrevet Mars 16, 2009 Skrevet Mars 16, 2009 Er dette en 325i? Trenger begge støtdempere forran hvis de er hele.
jallaask Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Skrevet Mars 16, 2009 det er en 318i men forhjuls stillinga skal jeg bruke selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå