Kasperh Skrevet Mars 11, 2009 Share Skrevet Mars 11, 2009 Halloen alle sammen, helt fersk på forumet her jeg, men tenkte og skrive litt om min nye bil. har kjøpt meg en bmw 523ia 1999 for et par uker siden:) Bilen er helt orginal ingenting byttet enda, men ting kommer. Generelt om bilen: Orginal Shadowline Orginal M sport understell Utstyr: Svart Comfort skinn, el vindu, glass soltak, klima, telefon, cruise k, el gardin i bakruta osv. Har bestilt Facelift lygter foran og bak samt hvite blink på siden, facelift grill og M lippen på bakluken og Rondell D58 felger foreløpig. Har planer om litt forskjellig mer også M Frontfanger Montert M Bakfanger Montert Effektanlegg Matt Krom interiør lister Profftone vinduene Større anlegg, samt kanskje en Pioneer 2din nav og dvd muligens kanskje sportskinnstoler foran også. kanskje nytt understell samt M sport ratt. Nye endringer på bilen, fått på facelift lykter på hele bilen, samt bytte alle oransje bl.lys pærer med chrome pærer. Montert M-front og bakfanger på bilen Ligger ved noen bilder, men ikke så bra biler foreløpig, kommer nyere og bedre. Endelig er m-fangerene komt på=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Velkommen til forumet, Kasper. bilen ser bra ut .. bare å få på facelift lyktene og Rondellene, så blir det konge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasperh Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 Ja har no fått på facelift lykter foran og ny grill, men baklyktene var det sprekk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Fin bil gratulerer, har rondell på min E39 og synes det er tøffe og noe av det som passer best til bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasperh Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 takk takk, ja gleder meg til å få på rondell kas dekk dim har du da? bilder av lykter kommer iløpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hehe...då var du online og ja kasper!.. Blir bra dette..litt stasj så blir det mata:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 takk takk, ja gleder meg til å få på rondell kas dekk dim har du da?bilder av lykter kommer iløpet av helgen. på vinterhjulene har jeg 235/45 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Gratulerer med ny bil og velkommen på forumet. E39 er i utgangspunktet en pen bil med mye potensiale. Og din er jo helt urørt, så jeg tror du vil ende opp med en flott tralle etterhvert. Personlig er jeg ikke noe glad i treverk i bil, ellers så det meget pent ut inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Velkommen til bimmers og gratulerer så masse med ny bil. E39 523i er en herlig bil! Mye bil for penga det..Kanskje et senkesett mot våren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasperh Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Gratulerer med ny bil og velkommen på forumet. E39 er i utgangspunktet en pen bil med mye potensiale. Og din er jo helt urørt, så jeg tror du vil ende opp med en flott tralle etterhvert. Personlig er jeg ikke noe glad i treverk i bil, ellers så det meget pent ut inni treverke skal byttes med mattkrom interiørlister med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasperh Skrevet Mars 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2009 Velkommen til bimmers og gratulerer så masse med ny bil. E39 523i er en herlig bil! Mye bil for penga det..Kanskje et senkesett mot våren? takk takk, bilen er jo orginal senkett fra fabrikk, med m sport understell, men kan hende med tiden det kommer nokke annet på den. Har lagt ut bilde med ny grill og lykter foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kasperh Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Nye bilder med m-fangere=) har ikke fått inn grøftelysene helt enda må også få på plass en fin endestuss nå også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå