Gå til innhold

Hva syntes folk om denne kombinasjonen på e36? Bilder ønskes

Share

Anbefalte innlegg

hei...

Noen som har bilder eller hvet om noen bilder av E36 med carbon panser som er lakkert¨sånn som widejuaggo sin gamle bil? Altså lakkert på sidene men carbon i midten?

4ciov05079hr0eql813p.jpg

Og hva syntes foresten folk om denne kombinasjonen?

mvh vegard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig og hjelpe :)

Sikler du på karbon panser om dagen altså? ;)

Har vel egentlig alltid gjort det, men så å slått det fra meg igjen lenge.. Men må bytte panseret og da har jeg vel siklet litt på carbon panser igjen!! Er dyrt, i forhold til et valig. Men hvis jeg kjøper et vanlig og lakker hele så blir den som den alltid har vært, men hvis jeg går til carbon og lakker sidene, så blir det i hvertfall en liten ny ting på den;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser qult ut med bare carbon i mitten av panseret . Men dyrt med carbonpanser for så og lakke halve......Billigere med carbontape og lakk /klarlakk .

Joa, sant det!! Men hvis det blir å gå for det, så føler jeg egentlig jeg må ha carbon panser. Vært borti tape før og syntes ikke det så helt 100 ut, men kan hende det var en dårlig en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kunne blitt fett jeg! Men klarer du og stoppe med karbonen da da..?

Mye vil ha mer vettu ;):lol:

Hehe, sant det!! Det måtte i hvertfall blitt carbon bagasjelokk LAKKERT, men har bestemt meg for at jeg ikke skal ha for mye deler i carbon på den.. Vill heller ha det meste lakkert, så får jeg ta igjen carbon temaet på en annen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...