vetu03 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 hei... Noen som har bilder eller hvet om noen bilder av E36 med carbon panser som er lakkert¨sånn som widejuaggo sin gamle bil? Altså lakkert på sidene men carbon i midten? Og hva syntes foresten folk om denne kombinasjonen? mvh vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Veit det ikke er en E36 akkurat, men ser jo litt hvordan det hadde blitt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Konge anders;) Ja, trenger ikke være e36 egentlig!! Er bare for å se ossen det ser ut;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Bare hyggelig og hjelpe Sikler du på karbon panser om dagen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ser fett ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Ser qult ut med bare carbon i mitten av panseret . Men dyrt med carbonpanser for så og lakke halve......Billigere med carbontape og lakk /klarlakk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Bare hyggelig og hjelpe Sikler du på karbon panser om dagen altså? Har vel egentlig alltid gjort det, men så å slått det fra meg igjen lenge.. Men må bytte panseret og da har jeg vel siklet litt på carbon panser igjen!! Er dyrt, i forhold til et valig. Men hvis jeg kjøper et vanlig og lakker hele så blir den som den alltid har vært, men hvis jeg går til carbon og lakker sidene, så blir det i hvertfall en liten ny ting på den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ser qult ut med bare carbon i mitten av panseret . Men dyrt med carbonpanser for så og lakke halve......Billigere med carbontape og lakk /klarlakk . Joa, sant det!! Men hvis det blir å gå for det, så føler jeg egentlig jeg må ha carbon panser. Vært borti tape før og syntes ikke det så helt 100 ut, men kan hende det var en dårlig en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Tror det kunne blitt fett jeg! Men klarer du og stoppe med karbonen da da..? Mye vil ha mer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Med hilsen Fra Wide.. Forøvrig er jeg litt usikker på hvor flashy dette blir på oransj bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Jeg tror det faktisk blir veldig nice på oransje bil! Synes du skal vurdere dette ja, vetu03. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Tror det kunne blitt fett jeg! Men klarer du og stoppe med karbonen da da..?Mye vil ha mer vettu Hehe, sant det!! Det måtte i hvertfall blitt carbon bagasjelokk LAKKERT, men har bestemt meg for at jeg ikke skal ha for mye deler i carbon på den.. Vill heller ha det meste lakkert, så får jeg ta igjen carbon temaet på en annen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Hehe, ja.. Blir litt det samme som på min da, er bare bakluka som blir karbon på den.. Også rondellene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 *riste på hodet* skulle ikke du lakke den da? Vil du ikke miste mye helheten med å ha bare bagasjeluka i karbon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå