LHrightye39 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hei! Tror jeg må bytte evt få reparert denne ledningen da jeg vil tro det er delvis brudd i denne. Noen som vet om denne kan byttes? Det er altså ikke snakk om ledningen med kontakt som kommer fra sensoren, men den som denne er tilkoblet til. Det jeg lurer på er om denne kan byttes fra bilens eget ledningsnett, eller kommer den direkte fra bilens ledningsnett? Har prøvd å leita i deletegningene fra GS uten hell, noen som kan hjelpe?
AlXz Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Mener denne kan byttes. Har komplett bil ledningsnett fra en 93' E36 325i liggende.., og der har jeg koblet fra ABS sensor ledningene om jeg ikke husker helt feil.
LHrightye39 Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Ingen flere som garantert kan si meg om denne kan byttes, evt gi meg delenr til denne ledningen?
Bjørner Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Denne går vel direkte inn på abseneheten, så det ska nok la seg skifte. Ta en telefon til et bmw verksted, så får du nok svar i løpet av noen få strakser. EVT rint GS bildeler, de bruker å ha god peiling.
LHrightye39 Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Går den rett inn på ABS enheten må det jo bli et helvete med å få trekke ledningen Er du helt sikker på dette?
Bonden Skrevet Mars 15, 2009 Skrevet Mars 15, 2009 Det finnes rep kabler og kontakthus å kjøpe hos BMW ,dette er noe som byttes /repareres på E46 ganske ofte .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå