Mr E30 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 sorte front lamper e30 88mod?pris ? bilde? Vel, de sorte DE-Lampene er levert av Hella om det er de du mener. De er dyre og vanskelig å få tak i. MEN jeg har en kontakt i Tyskland som jeg vet har et sett på lager. Koster 3900,- for komplett sett. du bor på vinterbro(ås) har du noen lykter hjemme eller må dette sendes i post?
Polardego Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 sorte front lamper e30 88mod?pris ? bilde? Vel, de sorte DE-Lampene er levert av Hella om det er de du mener. De er dyre og vanskelig å få tak i. MEN jeg har en kontakt i Tyskland som jeg vet har et sett på lager. Koster 3900,- for komplett sett. du bor på vinterbro(ås) har du noen lykter hjemme eller må dette sendes i post? Nei, har ingen lykter til BMW på lager nå. Men de kan hentes når de er ankommet.
Trondbrandsen Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hei Håkon Kan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall
Polardego Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Hei HåkonKan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall Var det da, FK hadde kun disse: Frontblinkers: Sideblink: Dectane:
miils Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 e39 touring 97 mod. facelift lykter bak og sideblink. og pris
Polardego Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 har du eksos fra kat og bak til 320 e36? Ja, har rustfritt fra Supersport til 5500,- Endestussen ser slik ut:
Polardego Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 e39 touring 97 mod.facelift lykter bak og sideblink. og pris Eneste jeg fant til din bil var disse fra Dectane som heller ikke var på lager hos dem.
Hauso Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Kan du skaffe grøftelys til 89 mod e30 facelift. 318, om det skulle være noen forskjell:P Hva ligger de evt på i pris?
Trondbrandsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Hei HåkonKan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall Dectane: Disse vil jeg ha Pris på de? Blinkersene var ikke noe særlig, men det får jeg tak i andre steder.
Polardego Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Hei HåkonKan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall Dectane: Disse vil jeg ha Pris på de? Blinkersene var ikke noe særlig, men det får jeg tak i andre steder. 1690,- pr.sett. Har en bestilling fra Dectane på gang, den går mandag. Mvh Håkon.
Trondbrandsen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Hei HåkonKan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall Dectane: Disse vil jeg ha Pris på de? Blinkersene var ikke noe særlig, men det får jeg tak i andre steder. 1690,- pr.sett. Har en bestilling fra Dectane på gang, den går mandag. Mvh Håkon. Er dette av ok kvalitet eller? Ca leveringstid? Hvis ja, kan du bestille et sett Sender deg en pm jeg.
Polardego Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Har du lykter til e28 M535i? Kun nye orginale Hella lamper, de indre.
Trondbrandsen Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 Hei HåkonKan du skaffe meg sota baklykter, sideblink og evnt. blinkers foran til 03 e46 touring? Gi meg bilder og pris isåfall Dectane: Disse vil jeg ha Pris på de? Blinkersene var ikke noe særlig, men det får jeg tak i andre steder. Hmm, jeg var visst litt bråkjekk her gitt, finner ikke mye sotede blinkers til e46 touring facelift.. De du fant var vel heller ikke til facelift tror jeg? Gidder du å sjekke en gang til om du finner sotede blinkers til facelift?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå