stianhf Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hei. Som topic sier, så har jeg fått et merkelig problem med M20B25 motoren min. Dersom jeg drar den ut på girene, så begynner den å skyte/nappe ved ca 3500-4000 rpm, som om turtallsperra slår inn. Dersom jeg ruser den når den står stille, er det ikke noe tull, da går den fint helt til 6000 rpm. Noen som har en ide om hva som er galt? Har aldri vært borti noe lignende problem før...
Jealous_much Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Hadde samme symptomer med tett bensinfilter.
flanders Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 har same problem på en ix 525 92 mod. Men her skjer d på ca 4500-5000rpm. Har skifta bensinpumpe, filter og plugger, skal prøve noen andre coiler i helga kan gje tilbake mld hvordan det går. Si fra vist du finn ut hva det er.
stianhf Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 Byttet tennkabler i dag, og problemet er nå borte... Men er det noen som vet hva ledning som går innpå tennklabelen nærmest torpedoveggen? Den går over toppen og "forsvinner" mellom dynamoen og motorblokka. Den er bare tredt innpå tennkabelen, er ikke tilkoblet på neon annen måte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå