Gå til innhold

min 1991 bmw 320i e36 sedan. nye bilder 21/05-09

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøpte i januar tilbake min gamle bmw. etter at jeg hadde overtatt bilen og gått nøye over den, viste det seg at det var en del småtteri som måtte fikes :( men etter å ha gått i tenkeboksen litt har jeg bestemt meg for å fike den helt opp igjen :)

det som jeg har gjort etter jeg henta bilen er pr 10/05-09:

- montert m-tech sidelister

- montert m3 diffusor

- montert m-tech 2 ratt i skinn

- byttet toppdeksel pakning

- montert ny stereo

- montert komplett svart interiør

- ny m3 fanger

- nye blinklys rundt hele

- nye tåkelys

- nye gt splittere

- kromringer rundt speedo

har jo en del planer framover som jeg skal gjennomføre. må sveise litt rust i jekkfestene. har fått en til å ta dette for meg. har også fått en god pris på helakkering, så dette blir enten gjort i sommer eller til neste vinter :D

slik ser den ut 10/05-09:

DSCF0339.jpg

DSCF0340.jpg

så noen bilder.

DSCF0333-1.jpg

DSCF0336.jpg

DSCF0334.jpg

ikke montert diffusoren på dette bildet

DSCF0335.jpg

har nå montert svart dash. har komplett svart interiør, så dette blir montert fortløpende

bmwint.jpg

bmwmotor.jpg

å håper selv at denne bilen skal bli 100% strøken etterhvert. er jo litt å gjøre på gamle biler. så da har jeg litt å tulse med en stund framover :)

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

nei blir fort til at mann blir så glad i bilen at penger ikke har noe betydning..ser selv at jeg snart har kjøpt deler for det dobbelte av det jeg ga for bilen..å mer skal jeg bruke å:)

Skrevet

jo takk for det :) bilen er jo velholdt men er jo alltid litt å gjøre med gamle biler. og jeg er litt pirkete så blir vel aldri fornøyd he he.

Skrevet
jo takk for det :) bilen er jo velholdt men er jo alltid litt å gjøre med gamle biler. og jeg er litt pirkete så blir vel aldri fornøyd he he.

er fint å være litt pirkete, da tar man ikke til takke med jalla-mekk, absolutt en god egenskap :wink:

Skrevet
nei jeg hater jallamek. tar ikke så mye lengre tid å gjøre ting skikkelig :)

tar mye mer tid å rette det opp igjen etterpå når man får problemer med dårlig jobb ;p vært borti dritten der.. har mareritt om å dra ut 25 meter ledning fra under rattet når jeg kommer dit :P heldig med eier-historikk ;)

Skrevet

er aldri morro og rette opp jallaløsninger etter andre. jeg driver og bytter hele interiøret til svart nå. og bruker heller noen dager slik at alt av klips og slikt havner der det skal. kunne sikkert gjørt jobben på en kveld, men hvorfor stresse og slurve? har god tid jeg :)

Skrevet

da har jeg tatt ut gulvteppe av bilen. gulvet så meget bra ut. ikke rust :) så da får jeg la bilen stå med coupe varmer et døgn før jeg støvsuger og legger inn det nye teppet. så det går litt framover her også :)

Skrevet

da må jeg ha ny frontfanger også :( var så vidt borti en snøhaug når jeg skulle flytte bilen. så da gikk jo fangeren i tusen knas. skikkelig surt. noen på forumet som har en m3 fanger og selge??

Skrevet

da har jeg montert sammen det meste innvendig. mangler bare b stolpe deksler og hattehylle som jeg skal hente til helga. blir jo en ny bil med svart interiør :D har aldri likt det lyse som har vært før. har også satt på 18" felgene i dag. fant noen gamle bilder av bilen sånn den så ut første gangen jeg hadde den. kommer noen bilder senere i dag av bilen invendig.

så her kommer noen gamle bilder.

P4170352.jpg

P4170345.jpg

P4170342.jpg

nyestebmw.jpgnyestebmw2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...