thagen2 Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Skrevet Mars 28, 2009 da har jeg fått litt div nye deler i hus - tona blinklys foran - tona blinklys til skjermene - gt splittere - osram diadem blinklyspærer tåkelysa håper jeg kommer snart! venta over en mnd nå til uka skal jeg til gs og hente ny m3 fanger foran og litt div annet småtteri. i dag SKAL jeg få tatt litt bilder og lagt inn her. etter jeg bytta interiøret knirker det ikke mer inni bilen. utrolig deilig det gamle datt jo fra hverandre he he.
thagen2 Skrevet April 2, 2009 Forfatter Skrevet April 2, 2009 da har jeg vært på gs og henta litt deler i dag - m3 fanger foran - stabstag til motorrommet - jekkfeste propper 4 stk - klips til m3 fangeren - klips til dørtrekka og så har endelig tåkelysa kommet så da går det framover her også.
andreee Skrevet April 3, 2009 Skrevet April 3, 2009 hei. pen bil. lykke til DU hadde fått tak i svart interiør?
thagen2 Skrevet April 4, 2009 Forfatter Skrevet April 4, 2009 takk for det har bytta til komplett svart interiør nå. men er fremdeles på utkikk etter strøkne framstoler.
andreee Skrevet April 4, 2009 Skrevet April 4, 2009 i stoff ja ? jeg har noen stoler skal se om de er strøkne
thagen2 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 ok. men du bor kanskje litt langt unna ser jeg. litt dumt og sende da jeg foretrekker og se tinga før jeg kjøper.
thagen2 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 du kan sende noen bilder og prisen du hadde tenkt deg.
thagen2 Skrevet April 5, 2009 Forfatter Skrevet April 5, 2009 da har jeg fått gjort litt med bilen i dag også satt og kjeda meg på morran i dag, så da monterte jeg alu ringene til speedometeret som jeg har kjøpt. liten detalj som gjorde seg mye. har også montert den nye m3 fangeren med gt splittere. skal få montert tåkelysa i løpet av uka.
thagen2 Skrevet April 8, 2009 Forfatter Skrevet April 8, 2009 i morra blir jobben med å sveise opp jekkfestene begynt på. skal bli godt å få fiksa det. har irritert meg lenge den rusta der i dag kom de nye fjærbeinslagra fra gs og til uka håper jeg bærekulene kommer. neste ting på innkjøps lista blir: - komplett sett med powerflex foringer - nye skiver og klosser foran - nye bilstein dempere - m3 sideskjørt begyner og koste meg litt penger denne bilen nå. og har bare så vidt begynt på den. men bil som hobby er jo dyrt kvitterings permen vokser jevnt og trutt om dagen he he. noen som har strøkne framstoler de skal kvitte seg med? så skrik ut
thagen2 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 da var det på tide med noen nye bilder har ikke fått montert sommerfelgene ennå, men har bestilt nye dekk så de blir montert til uka. har ikke fått lakkert m3 fangeren ennå, men skal få gjort det så fort mulig. så et bilde av 17" som jeg endelig har fått rota meg å sprøyta.
helgeb Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 begynner å ligne noe dette her ja, m3 front på disse er jo aldri feil, blir også bra med di schnitzer hjulene tror jeg. skal du på vårmønstringen til helgen eller?
thagen2 Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 begynner å ligne noe dette her ja, m3 front på disse er jo aldri feil, blir også bra med di schnitzer hjulene tror jeg.skal du på vårmønstringen til helgen eller? begyner og hjelpe litt nå. men er mye igjen. trur det blir bra med felgene. har bestilt nye dekk så da får jeg de på til uka trur ikke jeg skal det. mye jeg skal gjøre med bilen før jeg vil ha den med på treff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå