bmwmotorsport Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Heisann Har ett sett strøkent baksete iskinn til E30 cab som jeg var tengt å ha i Touringen jeg hadde for en stund siden. Bilen ble solgt å nå står de bare i kjelleren, så derfor selger jeg det for 1000,- + evt frakt... Dette er både setebunn og seterygg! Bilder kommer ved forespørsler.. MVH Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 hei er setet solgt? om ikke, er det sort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 hei er setet solgt? om ikke, er det sort? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EndreM Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hei guttaboys. Denne tråden er 2 år gammel. OP har ikke vært pålogget siden juli 2009. Send ham PM, så får han kanskje mail. Slutt å bump tråder fra forrige århundre og kjøp baksetet mitt viewtopic.php?f=14&t=167117 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_ve Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 hadde dt vert skinn så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW__e30 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Har ett cab baksete liggende... PM hvis noen er intriserte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå