Robin87 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 har funnet tre rele på rad ved kjøleveskebeholderen og servopumpebeholderen, to gule og en hvit. noen som vet hvilken av disse er bensinpumerele? 325e30 87
Glennski Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Tror det er den hvite. Er de ikke merket med noe? Prøv å ta det ut, får du ikke startet så er det releet til pumpa
Robin87 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 nei, står ingen ting, noen betegnelser jeg ikke sjønner. releet er gåent så bilen starter ikke en om så releet står i. eg skal bytte ut dette releet, men litt grønn på de. men skulle tro de var de hvite, om ikke bensinpumpa har to releer??
Glennski Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 nei, står ingen ting, noen betegnelser jeg ikke sjønner.releet er gåent så bilen starter ikke en om så releet står i. eg skal bytte ut dette releet, men litt grønn på de. men skulle tro de var de hvite, om ikke bensinpumpa har to releer?? Kun ett relè til bensinpumpen.
Fliid Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Farge varierer. Plassering varierer. Kommer det spenning frem til pumpe? Sikekr på det er relè ? Litt mer informasjon angående bil, modell (produksjons måned er vesentlig også), motortype skader ikke. Hjelper meg i og orientere deg bedre angående hvilket relè det er. Uten å gjette.
Robin87 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 325Ix 87mod dn har facelift, eneste eg vet. det kommer ikke spennong inn på pumpa. bilen stoppa helt uten vidre i fart, da tenkte jeg de kunne være bensinpumpa, målte og meteret viste 0,005.
Glennski Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 325Ix 87mod dn har facelift, eneste eg vet.det kommer ikke spennong inn på pumpa. bilen stoppa helt uten vidre i fart, da tenkte jeg de kunne være bensinpumpa, målte og meteret viste 0,005. Sjekket sikringen da?
Robin87 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 ikke sikker på hvor den ligger, alle sikringene som er i sikringsboksen er intakte verfall.
Fliid Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 På en av disse relène så har du en rød kabel og en rød og hvit kabel, som kommer inn på undersiden. Dette er bensinpumpe relè som er montert ovenpå dette. Ta ut relè, sett nøkkelen i tenning ( når alt av lamper lyser i instrument, handbrekk osv) . Mål mellom den røde og gods, du skal ha 12 volt. Kinn, mål på den røde og hvite til gods, du skal ha spenning. Er begge disse kriteriene ok, så bytt relè. Etter boken skal pumpe relè være det i midten av de 3. Pumpe sikring er nummer 11.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå