BMWtotti Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Bilen er en 318i som har gått 120000 km. Null rust. Alle servicer fulgt. Prisantydning: 119000 kr Send PM eller ring 48125766 (Jørgen) Skiftet en del slitedeler i løpet av det siste året : -Nytt batteri. -Bremseskiver og klosser bak. -Bærearmsforinger forran. -Foringer til Stab stag bar forran. -Styrestag begge sider forran. -Firehjulskontroll etter disse reperasjonene. -Etterfylling av AC. -Begge viftereimene. -Støttestag skiftet rett før jeg kjøpte den (1 år siden) -Service 2 tatt rett før jeg kjøpte den (1 år siden) -Nye vinterdekk på nye alu felger rett før jeg kjøpte den (1 år siden) -Olje og oljefilter er skiftet hver 10000 km. -EU godkjent Januar 2009 (til Jan 2011) Utstyr: -Klimaanlegg -Kjørecomputer -Sportsratt -Airbag forann -Sideairbag for baksete -Takrail -Stoffmatter -Gummimatter -Ublendbart innespeil -Armlene -Regnsensor -Alufelger sommer. (17" BBS felger) -Alufelger vinter. (16") Bilen har også M-tech understell (godkjent i vognkort) som gjør bilen langt mer sportslig å kjøre Bilen har også hvite/klare blinklys rundt om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg