bimmer 3 Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 har en bmw e36 320 95 mod, hvis jeg bytter styreenheten på den, får jeg ikke starte da på grunn av startsperra? å har den sperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Er sperre, men er usikker på om du trenger kode om. EWSII enheten ligger før sperre og skal gjenkjenne nøkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 ok, for det jeg har bytta motor fra320 til 328. så har jeg brukt 325 ledningsnett å styreenhet, så når jeg vrir på nøkkelen starter den ikke. hmm drittlei nå ja hehe. hadde vert kult om noen hadde noe forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 2,8 på 2,5 ledningsnett er ikke plugand play. Høre med Dirtydicky hva han gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer 3 Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 har han gjort det samme? er han her på forumet a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå