Mr.Silver Skrevet Mars 12, 2009 Share Skrevet Mars 12, 2009 Lurer på hvordan jeg skal få av listene på dørene på E30n. Har prøvd å bryte litt men tørr ikke fortsette da jeg er redd for å ødelegge de. Takker veldig for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Var på tide å begynne med e30 nå ja Hvis det er listene utenpå dørene du mener så er det i grunn ganske enkelt. På listene finnes det tre sånne klips eller fire. Men den frammerste klipsa er skrudd fast i døra med en 7-8mm mutter. Den gjemmer seg bak ei gummipakning foran på døra i dørkarmen. skru ut den, men sjangsen for at de andre klipsene kommer hel fra det i det du drar av lista er minimalt. Men nye klipser selger de billig på GS Olav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Du kan jo også ta av dørtrekket for så og slå ut de klipsene som står banket i press inn i døra. Tror du skal komme til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Rutene mine er nede, å elektriske så det blir ikke så enkelt:P Hehe.. Håpte det var en enkel teknikk fra utsiden jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Du får nå uansett til å skru ut den mutteren i forkant av døra. noe som du må for ikke å ødelegge lista...så er det vel bare og ta tak i en ende og prøve og presse forsiktig ut. Det du også kan prøve er å presse lista ned med begge hendene for så å trekke den ut i nedre kant...eller motsatt. Det fungerer veldi fint når man skal ha de på hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Støtlister. Skru av mutter. Dra i listen (ut) og det hjelper stort og skyve listen fremover. Må da ha lukket dør. Hold tunga rett i munn. Klipsene bøter med livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå