e30 tic Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 min adapter er snudd slik at oljefilteret peker forover. oppdaget idag olje som lå på toppen av "ventilen" eller hva det er. er det o-ring eller noe som går ann å skifte her? har ekstra adapter så kan bytte hele evt.
Bmw_325i_ Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 sitter en o-ring mellom adapter og blokk. regner me det er m20 motor du prater om
e30 tic Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 sitter en o-ring mellom adapter og blokk. regner me det er m20 motor du prater om stemmer, der sitter o-ring, men det er ikke der den lekker skal se om eg finner et bilde.. lekker der i bunn som den er rund og det går et kryss over liksom
e30 tic Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 sitter en o-ring mellom adapter og blokk. regner me det er m20 motor du prater om tror eg fant svaret, er termostaten til oljekjøleren som ligger der, er nok den som lekker. skal sjekke mer i morgen
Bmw_325i_ Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 aha. der ja. den har jeg aldri hatt opp. men sitter garantert en o-ring eller en pakning av noe slag.
e30 tic Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Skrevet Mars 12, 2009 aha. der ja. den har jeg aldri hatt opp. men sitter garantert en o-ring eller en pakning av noe slag. jepps. fant ut av det nå
Frode_E30 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Hadde samme problemet på min tidligere, var sliten o-ring på oljetermostaten.
e30 tic Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Hadde samme problemet på min tidligere, var sliten o-ring på oljetermostaten. ja etter så mange år er det på tide med en ny.. er det mulig å skifte den med alt montert? har dårlig erfaring med å skru ut slangene av alu huset.. så da må evt kjøler og alt ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå