Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Toppen er garantert gåen ved ødelagt reim, bøyde ventiler,muligens sprukket ved ventilseter, men hvis ventilene ikke har knekt av og ødelagt stempler og sylindervegger kan blokka gjenbrukes.

Skrevet

hørtes ikke bra ut :) men er det mye arbeid vist jeg skulle skifte til en M20/B25M 25 6K1 motor? treng e nå spesielt meir en motorn?

Skrevet

kjøper du m20b25 "pre face lift" må du ha girkassen, da den har følere på, samt helst eksos da den er dobbel hele veien. samt mellomaksling. resten er plug and play.

Skrevet

så det blir ikke noe mere extra jobb før å få den godkjent? f.eks skift bremser. eller noe slikt.. eller er det bare å finne en motor å pakk inni motor hullet. :lol:

Skrevet

B15 han...:D

Kompis sin hoppet reima av og veiva dro ihvertfall 180 grader rundt uten en eneste skade... Så man kan være heldig

Skrevet
  knoote skrev:
så det blir ikke noe mere extra jobb før å få den godkjent? f.eks skift bremser. eller noe slikt.. eller er det bare å finne en motor å pakk inni motor hullet. :lol:

veit om fleire så har godkjent 320 med 325 motor men er ikkje lovleg uten å skifte til skivebrems bak...kva meir som må gjøres er det andre her som veit :)

uansett så ser ikkje dei forskjell på motoren ovanfra så går å lure dei om dei ikkje sjekker motornr eller om det står b25 på toppen, som sagt er ikkje det lovleg så vil ikkje oppfordre til det...

Skrevet
  Hoem skrev:
B15 han...:D

Kompis sin hoppet reima av og veiva dro ihvertfall 180 grader rundt uten en eneste skade... Så man kan være heldig

hahahaha, skriveleif :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...