Winther24 Skrevet Mars 12, 2009 Skrevet Mars 12, 2009 Har sjekket ut litt med bremser & understell på min 318i Toruing å funnet ut at det er samme bremser som sitter på en 325i/323 samt samme forhjulstilling. Jeg ønsker å sette i en 325 eller 323 i bilen. Noen som har tips eller råd / advarsler eller ling. Det jeg lurer på: Omregistrering Andre ting som må byttes? Billigeste måte å skaffe motor&gir Hente hel bil fra Sverige/tyskland lønnsomt Forhåndsregler for kjøp av motor som er alerede tatt ut av bil ( km stand, funksjon osv) Takker for svar.
hylle Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 jeg gjorde et slikt bytte for en mnd siden, dog en 320 til 325, gikk stort sett greit, med unntak av endel kjipe småting, bla oljefilterhuset måtte byttes over og en del småpjask. Tror du får seriøse problemer med vekten på bytte her. iogmed at du kun har en liten firer i din og skal oppgradere til sekser. Tenker da på godkjenning hos biltilsynet. Iallefall, start en dialog med biltilsynet før du bygger. ved vektøkning vil du neppe få godkjent bilen. Hent delebil fra Sverige, www.blocket.se Du kan kjøre på utenlandske skilter i norge i maks 7 dager etter innførsel, men da strengt kun a til b, ikke en tur til butikken osv. Billigere og kjøpe motor og gir, men mangler da fortsatt en god del til ombyggingen din, har du feks tenkt på eksosannlegget, ledningsnett, osv? mye som skal til for en slik ombygging. jeg ville handlet hel delebil i Sverige. enklere og komme i kontakt med svenskene gjennom blocket istedenfor mobile.de i tyskland. svar på sisste spørsmålet der ang motor som allerede er tatt ut av bil, vanskelig og vite uten og splitte motoren, men og kjøpe av en troverdig fyr som gir deg en viss garanti er jo ikke helt feil. Håper forøvrig det gikk bra med bilen din over humpene ved mcdonalds kvadrat forrige uke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå