Turbotrille Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Istedenfor å lage enda en ny annonse, så legger jeg ut en link til annonsen jeg har laget på autodb, der ligger all info. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berttheman Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Har du noen flere bilder av den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Hvor mye rust er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Har ikke noe særlig mer bilder enda, om jeg får en mailadresse så kan bilder sendes på mail til dem som er interessert. R Andersen; det er ikke avskrekkende med rust, men i forkant av kanalene akkurat ved døråpningen er det begynnende hull, men alt kan reddes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Kordan er det og bygge disse om til manuel gir?.. er det noe som er veldig tungvint..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Tror det skal være ganske kurant. Har en delebil som har vært manuell, så der følger det med mellomaksling, pedalsett, svinghjul og clutch. Girkassen er solgt så den har jeg dessverre ikke. Ellers er det ingen elektronikk på girkassen utenom ryggelysbryter, så det er bare en enkel skrujobb som skal til for å bygge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2009 SOLGT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg