BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Har sett på Schroth selene som er laget for bilen. De koster vel rundt 250$ inkl frakt (+mva) fra de sidene jeg har funnet de på.. Er det noen andre seler man enkelt og greit kan feste i en E36? De søkene jeg gjorde på forumet kom ikke opp med noe særlig resultat, og på CCN så kom disse Schroth selene opp. Noen som har erfaringer med andre belter? Skal forsåvidt kun brukes til banebruk, men kan godt bare ta opp plassen i baksetene til vanlig.. Går det an å bare kjøpe hvilket som helst sele med kroker på sidene, og som kan festes i beltefestet bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 kollevold har en del bra utvalg av omp og sparco vet jeg, hvor prisene ikke er så alt for gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Takk for info.. Har sett litt på helt vanlige seler liksom, men tenkte om noen visste om det var noen andre enn Schroth som hadde spesialtilpassede.. Eller om jeg bare kan kjøpe hva som helst liksom, så lenge det er en plate med hull i bakerst for festing i bakre setebeltefester, samt kroker på sidene for montering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 den røde E36 M3en på gatebilmessa, som er aktivt medlemm i BMWCCN hadde 4 punktselene fra OMP med snaphook, så veldig enkelt og bra ut i den bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Ja tror rett og slett jeg skal gå for noe snap-hook greier.. Driter i at det ikke er mulig å sitte baki.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2009 Andre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Her er litt forskjellig http://www.pedersens-racing.no/bil/Sabelt/belter/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå