appen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Skal bytte girkasse på min 93mod 325i hvor det står en getrag kasse. Skal bytte til en 92mod 325i zf kasse (samme som står på 2,8 og 3L?) Er det forskjellig lengde på mellomakslingene eller er det andre problemer jeg møter på ved et slikt bytte?
OLEZZ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 slavesylindern må byttes til en fra m3, eller så må du kappe splinesen inne i girkassa. Jeg kappa bort litt fra splinesen. Virka helt fint det Hvis jeg ikke husker helt feil, var det noe makk med mellomaksel osv. Mulig dette var fordi jeg hadde 320. Vet ikke helt sikkert
appen Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 d fulgte med en slavesylinder på girkassa så da kan jeg jo bruke den. blir det noe styr med clutch og utløserlager også?
OLEZZ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg brukte samme clutch og utløserlager er det samme på alle typene.
OLEZZ Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg måtte ha større flens på mellomakselen hvis jeg ikke tar helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå