AlXz Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 ... Ønskes kjøpt. El byttes gjerne imot M50 E34 temp måleren. Noen som vet hvor denne sitter hen forresten?? Vet mulig om en, men må vite hvor denne sitter.
Sir Hofstad Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Sitter på Høyre side sett forfra, utenfor radiator, ca halveis oppe.
AlXz Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 Sitter på Høyre side sett forfra, utenfor radiator, ca halveis oppe. Du mener den sitter i radiatoren??? Dette er temp sensor nr2 for biler med ac.., Er den andre jeg ikke vet hvor sitter
Sir Hofstad Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Sitter ikke i radiator, men litt utenfor. Om det er den som viser utetemp på displayet du mener.
Azeton Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Har en del forskjellige temp-sensorer.. Må nesten fortelle hvilken Men det er nok Vanntemp du er ute etter..
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Hvorfor iallverden lager du nok en ny tråd? (Du hadde jo en tråd igår også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108821&highlight=). Er det selv temp måler i instrumente du mener? (har den som skal være på motorblokka liggende).
AlXz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Hvorfor iallverden lager du nok en ny tråd? (Du hadde jo en tråd igår også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108821&highlight=). Er det selv temp måler i instrumente du mener? (har den som skal være på motorblokka liggende). Er forskjell på ønskes kjøpte og teknisk. Så der ser du poenget. Men usikkert om jeg trenger føler om denne er lik på e34 og e36 som det ser ut til. Biler med ac har også en følere i radiator..., men det er ikke denne jeg er ute etter..
Azeton Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Du har ikke noe hull til det i radiatoren din uansett.. Men den skal være lik..
AlXz Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Du har ikke noe hull til det i radiatoren din uansett.. Men den skal være lik.. Nei.., vet Har ikke ac heller, så ingen bruk for den.. Men om den er lik så skjønner jeg ikke helt hva som er feil. Må sjekke litt til. Takk for info
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Har vel en liggende, en plass. Funderer på om det ligger en oppå verksted vogna mi.
Glenno Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Hvorfor iallverden lager du nok en ny tråd? (Du hadde jo en tråd igår også: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=108821&highlight=). Er det selv temp måler i instrumente du mener? (har den som skal være på motorblokka liggende). Er forskjell på ønskes kjøpte og teknisk. Så der ser du poenget. Men usikkert om jeg trenger føler om denne er lik på e34 og e36 som det ser ut til. Biler med ac har også en følere i radiator..., men det er ikke denne jeg er ute etter.. jepp, greit nok. Beklager så mye da. M50 er forsatt m50 om den det e36 eller e34, untatt nevnt i forrige tråd. Vel fikk du en gratis bump med beklagelse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå