525 Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Når eg har fylt opp spylervæsketanken får eg fortsatt beskjed på kontrollpanelet inne i bilen om at den er tom Grunn til det
D.Toft Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 sensor eller ledningsbrudd... finn stikket til sensoren, og kople sammen ledningene ved å "jumpe" dem. om du da ikke får beskjed om at den er tom, er det sensoren,
525 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 sensor eller ledningsbrudd... finn stikket til sensoren, og kople sammen ledningene ved å "jumpe" dem. om du da ikke får beskjed om at den er tom, er det sensoren, Jumpe???
D.Toft Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 ta en ledningsbit, ca 5cm lang, avisoler begge ender, lag en U, og stikk hver ende ned i hver sitt hull i kontakten er ufattelig dårlig til gode forklaringer
525 Skrevet Mars 13, 2009 Forfatter Skrevet Mars 13, 2009 OK. Lurte litt på om det var det du meinte, men var langt fra sikker... Må eg demontere halve motorrommet for å finne den pluggen
D.Toft Skrevet Mars 17, 2009 Skrevet Mars 17, 2009 den pluggen sitter vel på spylerveske tanken en plass...er ikke så vanskelig å finne den når du ser tanken... vil tippe den ligger i bunn av tanken, sammen med spylerpumpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå