Lærlingen Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Jeg er på utkikk etter en original BMW motorsport E36 super touring bil. Den må være bygget av Matter, Linder, Bigazzi etc. Altså en original super touring bil brukt i enten BTCC eller DTM. Jeg er kun ute etter en bil uten motor og girkasse. Tips om rullende chassie mottas med takk. Det spiller ingen rolle hvor i europa bilen befinner seg.
M3 Yngve Skrevet Mars 13, 2009 Skrevet Mars 13, 2009 Tøft Hvordan motor å gir skal du bruke da? Står en bane bil på Blocket tror jeg. Men ikke sikker på om det er sånn "org" du er ute etter. Hør med Køhler racing, han vet sikkert om noe.
Lærlingen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Köhler er allerede kontaktet. Kun original biler som er interessant.
Lærlingen Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 Har du for mye penger...... Kommentaren din står i stil med navnet ditt på forumet her. Jeg er ikke interessert i "snikk snakk". M3 Yngve kom med et bra tips. Slike tips mottas med takk. Takk M3 Yngve!
M3 Yngve Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Har du for mye penger...... Kommentaren din står i stil med navnet ditt på forumet her. Jeg er ikke interessert i "snikk snakk". M3 Yngve kom med et bra tips. Slike tips mottas med takk. Takk M3 Yngve! Takker. Håper virkelig du får tak i en sånn grom bil.
Z1 Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Koster ikke et sånt karosseri mye ????? Derfor spurte jeg om du hadde for mye penger .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå