Jimxd Skrevet Mars 13, 2009 Share Skrevet Mars 13, 2009 Jeg vil selge min 318i fordi jeg vil kjøpe litt billigere bil med litt mer hester kan jeg vell si. Bilen er en helt original bil. Kun noen få modifikasjoner. Ikke gjort noe med motoren. Er en M43 motor. Blinklys (hvite) siden og forran. Røde/hvite baklykter Hvit speedometer men det har jeg ikke koblet til enda. Endret original høytalerne i bilen til Kicker høytalere for litt bedre kvalitet på lyden. Men det kan man ikke se seff. Bare høre Har også øyelokk liggende. AC Schnitzer håndbrekk ( det sitter mye bedre fast enn det originale gjør:p ) Har servicehefte med og alt som er påkostet bilen. kvitteringer følger med også. Utstyrsliste(for de som vil ha det): ABS Antispinn Soltak Servo Sentrallås Ryggesensor Airbag 3 sett med dekk. ( nesten nye vinter dekk, 1 original sett med sommerdekk og ett med 18 tommer alu felger som du ser på ett av bildan) Har ikke hatt noe problemer med bilen i det hele tatt. Skal eu godkjennes den 20 denne måneden så da får vi svar om det er noen mangler eller feil. Noe som jeg tviler på. Bilen har gått 160.000 km. Vet ikke hvor mange eiere som har hatt den før meg men fikk beskjed om at det var 2. Tenkte en pris rundt 100.000. Eller bare gi bud. Hvis det er noe mer dere lurer på så er det bare å spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg