///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 bare sånn at folk veit at han ikke er til å stole på.og fordet jeg fikk lyst okey lurte på om du mente jeg skulle betale
Thomassino88 Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 bare sånn at folk veit at han ikke er til å stole på.og fordet jeg fikk lyst okey lurte på om du mente jeg skulle betale [/quo åja hehe.er jo bare 675kr men syns det er ræva av han og ikke svare eller noe på mail
diesel_luring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 han svarte meg... kansje han bare svarere på det han liker å høre?
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Skal jeg være fokkings ærlig her...Norvatio-tullingen avvikler, men har masse deler til overs, som det gamle firmaet hans egentlig skylder masse folk pga garantisaker, og til og med ufullførte leveringer - hvor han allerede har tatt betalt?? Disse delene burde jo for pokker vært sendt direkte til de som har krav på dem...Fra min side hadde jeg aldri tatt i mot disse delene og tjent penger på dem, når de jeg tjener penger på (medlemmer her inne), egentlig har krav på delene gratis!? Noe sier meg at det ikke bare er å ringe BS her for å kreve garantien fullført... Hørtes jalla ut hele opplegget! Diesel_luring: hva gikk din forespørsel ut på?
diesel_luring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 jeg lurte på angel eyes og en robot plenklipper som han hadde, angel var på lager med robot klipperen var det 14 dagers leverings tid på, men det var bare til å bestille og betale så kom den..... Think NOT
diesel_luring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 er også svært enig med at disse delene burde sendes ut mot frakten og liker ikke helt tanken på at noen skal tjene penger på noen deler som han har fått vederlags fritt av en tulling som ikke klarte seg.
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 blir ikke noe av heller... tråden kan stenges, eller brukes til drittslenging... hehe
BreitBau Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Skal jeg være fokkings ærlig her...Norvatio-tullingen avvikler, men har masse deler til overs, som det gamle firmaet hans egentlig skylder masse folk pga garantisaker, og til og med ufullførte leveringer - hvor han allerede har tatt betalt??Disse delene burde jo for pokker vært sendt direkte til de som har krav på dem...Fra min side hadde jeg aldri tatt i mot disse delene og tjent penger på dem, når de jeg tjener penger på (medlemmer her inne), egentlig har krav på delene gratis!? Noe sier meg at det ikke bare er å ringe BS her for å kreve garantien fullført... Hørtes jalla ut hele opplegget! Diesel_luring: hva gikk din forespørsel ut på? jekk deg ned ett par hakk nå.. 1. Du kan IKKE ringe BSbildeler å reklamere til DE.. ALLE fordringer, og da mener jeg ALLE fordringer gikk i dukken med Norvatio, og dersom Norvatio IKKE er slått konkurs skal alle krav rettes til DET firmaet. Bsbildeler har kjøpt opp varebeholdningen, de har IKKE overtatt firmaet, og IKKE overtatt kundebasen, så de kan IKKE klandres.. De som har reklamasjoner til Norvatio, må om det er åpnet for det, kreve sitt av boet, og må da kontakte advokaten som styrer konkurssaken.. 2. På hvilket grunnlag mener du at det er FEIL at Mysild skal få de varene? Mysild har da ikke noe med konkursboet å gjøre! Dersom eier i firmaet ønsker å gi bort eiendeler før en eventuell konkurssak så er det jo ikke Mysild dere skal angripe, da er det jo Norvatio! Det er absolutt IKKE mysild sitt ansvar å måtte dekke tapet til NOEN her inne, eller eventuelt ta ansvaret for å sende ut disse ringene.. 3. Når du LOVLIG har mottatt varer, samme fra hvor, er det da FEIL mener du å selge de videre. På hvilket grunnlag mener du da? Hvis du lovlig har tilegnet deg varer, så spiller det vel LITEN trille hvor de kommer fra når det dreier seg om videresalg.. Når det i tillegg gjøres på denne måten, der det ytres en tjeneste, av at de som nå har ringer som er defekte, kan få kjøpe ringer av mysild, så er det PROVOSERENDE å FREKT at enkelte her inne skal legge det opp som om det enten er en kriminell handling, eventuelt en annen illegal måte å tjene penger på. Det høres jo ut som om han har stjelt ringene, eller selger "andres" ringer med fortjeneste. Det har da vel INGENTING å si hvem de ringene VAR sine! De som IKKE har mottatt vare har til HEL**** å melde dette til NORVATIO.. Er så sint nå at jeg til og meg skrev BBcoden over er med store bokstaver..
diesel_luring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 missforstå meg rett, mener ikke at du ikke skal gjøre det, det er jo en hyggelig gest for de som trenger delene. men blir det ikke noe konkurs bo av dette greiene da?
BreitBau Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 Det er jo nettopp det.. Ledelsen i Norvatio (ønsker ikke å henge ut enkeltpersoner) er jo de som skal få dritten, og det blir jo helt helt FEIL å tilnærmet anklage tråstarter for NOE av det Norvatio har gjort/ikke gjort.. De som har noe uoppgjort kan jo ikke melde dette her! I DENNE tråden kan de heller skrive slikt som: "Ja, Norvatio er ett idiotfirma, men kanskje jeg kan få lov å kjøpe de etterlengtede ringene av DEG da Mysild, som tross alt er en gjenganger her på forumet og godt kjent personlig av flere andre brukere, DEG kan jeg hvertfall stole på"...
Hyggmaister Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 jekk deg ned ett par hakk nå.. 1. Du kan IKKE ringe BSbildeler å reklamere til DE.. ALLE fordringer, og da mener jeg ALLE fordringer gikk i dukken med Norvatio, og dersom Norvatio IKKE er slått konkurs skal alle krav rettes til DET firmaet. Bsbildeler har kjøpt opp varebeholdningen, de har IKKE overtatt firmaet, og IKKE overtatt kundebasen, så de kan IKKE klandres.. De som har reklamasjoner til Norvatio, må om det er åpnet for det, kreve sitt av boet, og må da kontakte advokaten som styrer konkurssaken.. La meg klare opp litt... , siden norvatio har blitt solgt til Bullshit-bildeler... egentlig ganske crap behandling av norvatio ettersom de ikke svarer på mail osv , med tanke på at omformeren min levde i 2 timer før den smelta. høres litt ut som garanti sak det er ikke norvatio sin sak lenger... det er evt BS-bildeler... norvatio har lagt ned Forstår du nå hvorfor jeg tolket det dithen at det kanskje skulle gå an å hente garanti via BS - men som jeg skrev, sikkert ville være vanskelig å gjennomføre... 2. På hvilket grunnlag mener du at det er FEIL at Mysild skal få de varene? Mysild har da ikke noe med konkursboet å gjøre! Dersom eier i firmaet ønsker å gi bort eiendeler før en eventuell konkurssak så er det jo ikke Mysild dere skal angripe, da er det jo Norvatio! Det er absolutt IKKE mysild sitt ansvar å måtte dekke tapet til NOEN her inne, eller eventuelt ta ansvaret for å sende ut disse ringene.. 3. Når du LOVLIG har mottatt varer, samme fra hvor, er det da FEIL mener du å selge de videre. På hvilket grunnlag mener du da? Hvis du lovlig har tilegnet deg varer, så spiller det vel LITEN trille hvor de kommer fra når det dreier seg om videresalg.. Når det i tillegg gjøres på denne måten, der det ytres en tjeneste, av at de som nå har ringer som er defekte, kan få kjøpe ringer av mysild, så er det PROVOSERENDE å FREKT at enkelte her inne skal legge det opp som om det enten er en kriminell handling, eventuelt en annen illegal måte å tjene penger på. Det høres jo ut som om han har stjelt ringene, eller selger "andres" ringer med fortjeneste. Det har da vel INGENTING å si hvem de ringene VAR sine! De som IKKE har mottatt vare har til HEL**** å melde dette til NORVATIO.. Er så sint nå at jeg til og meg skrev BBcoden over er med store bokstaver.. Sondre må jo gjøre hva han vil, jeg følte bare for å føye inn en personlig mening, hvor jeg viser til at jeg ikke hadde greid (etisk sett) ovenfor meg selv å forsvare at jeg tjente penger på at andre dreit i å overholde garantier og gjennomføre handler med kunder - attpåtil mot de samme kundene! Han bryter ikke loven og han må vel kjøre på for min del - det var jo ikke han jeg heller rettet min anger mot - sorry om det ble feiltolket Min anger rettes i all hovedsak mot (tydeligvis) de ignorante suppehuene i Norvatio, som er frekke nok til å drite i å svare dem, eller sende varene, til dem som har betalt dem - samtidig som de gjerne svarer de som ønsker å gjøre bestillinger hos dem!! (les eks. diesel_luring) Til sist tror jeg det er BreitBau som må hisse seg ned ett par hakk, så smiler vi så pent og er gode venner...hehe! I ett åpent forum har man lov til å poste sine meninger, det har da du vært frempå med flere ganger?
///Mysild Skrevet Mars 25, 2009 Forfatter Skrevet Mars 25, 2009 men nå har norvatio tydeligvis startet opp igjen etter at jeg postet disse innleggene, noe som vel ble oppklart på forrige side?
diesel_luring Skrevet Mars 25, 2009 Skrevet Mars 25, 2009 si det du, han svarte meg på mailen jeg sendte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå