Gå til innhold

den automatiske høydejusteringen på lyktene mine virker ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvordan fant du ut at det var føleren fram som var gåen? Har samme symptomer som du hadde på lysene

Er bare et lite plaststag som står for justeringa av føleren. Denne har en tendens til å bli full av dritt for så å slutte å bevege seg. Og da knekker den gjerne. Tror ikke man kan bytte staget, må nok ha hele føleren.

Skrevet
Hvordan fant du ut at det var føleren fram som var gåen? Har samme symptomer som du hadde på lysene

hadde den inne på et verksted og tok diagnose og fikk opp feilmelding på føleren fremme så den må nok skiftes

Skrevet

Fikset nettop denne på min bil. Var kulene på det lille staget fremme som var rustet fast, da knekte den plastarmen som går fra føleren til den ene kula. Løsnet bare staget og satte det fast i en skrustikke, så "brøt" jeg løs kulene fra holderene, da kunne jeg file/skrape av rusten som hadde bygget seg opp på kulene. Etterpå så smurte jeg bare opp kule og holdere, og presset de på plass igjen, monterte staget på plass. For å fikse plaststaget fra høydesensoren, kuttet jeg bare til en lexanbit som jeg borret 3 huller i, en til kulen og to til skruer som jeg festet i den ødelagte plastarmen fra høydesensoren. Nå funker det som nytt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...