Boosti Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Har en lys grønn metallic Bmw E28 520i (85.mod) jeg vurderer og selge. Bilen er godt holdt og er i bra teknisk stand, tight og fin i kasse og drivverk. Det er nesten ikke rust på bilen, og lakken er hel og fin bortsett fra litt flassing av klarlakken på den ene bakskjermen...men dette er ubetydelig. Motor går stille og fint, og bruker verken vann eller olje..så er nok godt holdet av en eldere eier. Bilen skal ha rulla bare 138.000km, men speedometer skal være byttet for en stund tilbake. Har ikke noe bevis på dette, men ved tanke på tidligere eier og tilstand på bilen vil jeg tro dette stemmer. Det følger med greie sommer og vinterhjul på bmw alufelg. jeg skulle gjerne beholdt bilen sjøl, men kjører såpass mye at jeg syntes denne fortjener og bli holdt bedere av en entusiast...tok denne i innbytte på en E34 520ia jeg hadde, så er ikke helt sikker på hvilken pris disse ligger i...men ser for meg rundt 25.000kr eller bytte i anna bil. Så kom med bud eller bytte forslag...Dette er en fin klassiker, så selges ikke til noen som skal herje med den eller bare bruke den opp... Bilen er eu-godkjennt frem til sommeren 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Bilder!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 20, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2009 Bump med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Håper denne går til en entusiast. Så nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2009 Håper denne går til en entusiast.Så nydelig ut! Det håper jeg og, liker bilen veldig godt...men er litt for bra til og værra bruksbil for min del. Den er bra, så klart er det noe smått.. skal ikke påstå at den er helt strøken, men til og værra en 85`mod vil jeg si at den er meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Har funnet meg ny bil nå, så prisen er diskuterbar ved hurtig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Hei har du denne e28 enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg