Dirty Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 skal dynamoen lade 14 V + - heletiden ? eller kutter den ned spenningen når batteriet er fult ? og fyrer på igjen når det begynner å tappes?
Dirty Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Skrevet Mars 14, 2009 3 dynamoen jeg prøver nå. lader fint i noen timer så dabber den av. stopper jeg bilen lar den stå over natta.lader den igjen JÆÆVLI rart
Silver87 Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 kan virke som om det er spenningsregulatoren, men den sitter jo på dynamoen..
///Mysild Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 marararius sin bil lada vel 16v ei gang... da var det batteriet som var ødelagt... når jeg hadde kondensator i både 318en og i vinterbilen for noen år siden, lada begge 14.7 som jeg ikke husker feil... den lada hele turen tur-retur rudskogen i 1.8 også... så er vel noe muffins her...
Fliid Skrevet Mars 14, 2009 Skrevet Mars 14, 2009 Du hadde en tråd tidligere.. Hva med Laderelè som ble nevnt ? Er det byttet? Er noe som kutter ut når det blir varmt virker det som, og fungerer igjen når enheten er blitt kald. Spole kan virke slik, ved defekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå